2010-11-10, 11:32
Medlem
stenboms avatar
Varför blev det en sådan stor sak helt plötsligt? Man har väll alltid vetat om detta, eller besitter man hemlig kunskap av något slag?
Citera
2010-11-10, 12:01
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Känns skönt att kungen har valt att gå vidare i livet och att denna snaskiga historia inte påverkar hans drivkraft att skapa samarbeten runt om i världen.

Undrar om sötsakerna till kaffet utgått på denna resa.

http://www.expressen.se/nyheter/1.22...kungens-insats

Kineserna är väl kända för att vara generösa värdar, och brjuder säkert på något lämpligt sött till kaffet!
Citera
2010-11-10, 13:12
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Lalajlaj skrev
Undrar om sötsakerna till kaffet utgått på denna resa.

Det var faktiskt riktigt roligt.
Citera
2010-11-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Det var faktiskt riktigt roligt.

Japp! Riktigt roligt!

- Vi sitter ju inte bara och dricker kaffe om någon tror det. Förberedelserna har pågått i ett år och vi har vad jag förstått fått tillgänglighet till sånt många andra inte får, säger en nöjd kung och konstaterar: Egentligen gör man såna här besök lite för sällan. K*****, k***** och åter k*****. Det är det som gäller i världen.
Citera
2010-11-10, 13:35
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Japp! Riktigt roligt!

- Vi sitter ju inte bara och dricker kaffe om någon tror det. Förberedelserna har pågått i ett år och vi har vad jag förstått fått tillgänglighet till sånt många andra inte får, säger en nöjd kung och konstaterar: Egentligen gör man såna här besök lite för sällan. K*****, k***** och åter k*****. Det är det som gäller i världen.

Nej, höll jag själv på att sätta kaffet i halsen. Ha ha ha ha! Gapskratt!

Du har ju helt enkelt citerat rätt av från artikeln och "läst" den på korrekt sätt. Bravo!
Citera
2010-11-10, 13:42
Medlem
Dr.fisks avatar
länken funkar inte för mig den med expressen alltså
Citera
2010-11-10, 13:43
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Testa skrev
Japp! Riktigt roligt!

Det kommer att bli ett klassiskt citat.
Citera
2010-11-10, 14:03
Medlem
Spridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
länken funkar inte för mig den med expressen alltså
Citera
2010-11-10, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Det kommer att bli ett klassiskt citat.

Japp! Det kommer att bli en klassiker. Vi får säkert höra det i Parlamentet m.m.. Så jäkla roligt. Jag tror att Sjöshult skrev ut det enbart för att det skulle bli ett klassiskt citat.
Citera
2010-11-10, 14:13
Medlem
Vad har knugen för gemensamt med dessa?
Vad diskuterar han med dom om?

Citera
2010-11-10, 14:16
Medlem
E.Merckxs avatar
Kolla in Silvias förkrossade uppsyn på framsidan av senaste svensk damtidning:

http://svenskdam.se/2010/11/vad-ar-v...n-att-gora-nu/

Vad kommer att hända nu? Spänningen är olidlig.
Citera
2010-11-10, 14:18
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Japp! Det kommer att bli en klassiker. Vi får säkert höra det i Parlamentet m.m.. Så jäkla roligt. Jag tror att Sjöshult skrev ut det enbart för att det skulle bli ett klassiskt citat.

Artikeln är skriven i en lätt ironisk ton man ofta hittar i kungajournalistiken, så det är säkert skrivet med avsikt. Men det där tunga avslutet gick mig faktiskt helt förbi när jag läste det, och förstod först när Testa skrev ut det hur roligt det var. Kanske Mrs Magoo har rätt att jag har förstånd som en amöba, för hon skrattade säkert gott med en gång när hon läste det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in