• 2
  • 3
2010-05-14, 22:06
Bannlyst
ett väldigt lågt pris hade lockat mer att köpa för kvaliteten som man får på betalsidorna.
Citera
2010-05-15, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
Att jag kände människan i filmen och attraherades av henne
Där har vi kanske den enda anledningen. Med tanke på hur mycket kvalitetsfilm och musik som förväntas vara gratis känns det avlägset att i ett sånt läge betala för en tämligen själlös och ibland rent av rutten bransch. Jag skulle egentligen önska att porr och sex inte hade haft med pengar att göra överhuvudtaget.
Citera
2010-05-17, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sono_dio
Att jag kände människan i filmen och attraherades av henne

intressant, hur skulle man gå till väga då? tjejerna på sidan bloggade?
Citera
2010-05-17, 17:43
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Om man söker en specifik film eller rentav specifik genre och materialet inte går att få tag på gratis (404, inga seeders etc etc), då kan jag tänka mig att betala för detta kvalitetsmaterial. Skulle däremot aldrig ens drömma att betala för vaniljporr i dussinformat.
Medhåll.
Citat:
Ursprungligen postat av Tawlan
intressant, hur skulle man gå till väga då? tjejerna på sidan bloggade?
Skribenten syftade nog på en personlig kontakt med individen, i.e. att det är en vän, en granne, snygga kassörskan på ICA etc. etc. Inte att man bygger upp något slags pseudoförhållande via gonzo/POV/intervjuer.
Citera
2010-05-18, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Desperation kanske?
eh, vadå?

frågan är ju värdelös, det är klart alla sätter ett pengavärde på att kunna komma in på allt som kostar, förutsatt att dom inte på något sätt vet att dom aldrig kommer gå in där av någon anledning.
Citera
2010-05-18, 22:41
Medlem
Om bangbus/brazzers hade en tjänst där man fick tillgång till alla deras filmer i 60 minuter för ungefär 15-20 kr? Som man betalade via sms.

Är det något man skulle vara intresserad av att betala? 15kr för en "snabbrunk"?
Citera
2010-05-19, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Skribenten syftade nog på en personlig kontakt med individen, i.e. att det är en vän, en granne, snygga kassörskan på ICA etc. etc. Inte att man bygger upp något slags pseudoförhållande via gonzo/POV/intervjuer.

Citera
2010-05-23, 07:05
Medlem
KvarkMellanbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tawlan
Om bangbus/brazzers hade en tjänst där man fick tillgång till alla deras filmer i 60 minuter för ungefär 15-20 kr? Som man betalade via sms.

Är det något man skulle vara intresserad av att betala? 15kr för en "snabbrunk"?

fan snabbrunk fixar man ju lätt tack vare fantasin, och den kostar ju inte ett skvatt! dock har det väl fått ta lite stryk av allt man sett men då oh då gäller det att hitta på något eget i skallen så man inte blir helt förd bakom porrens lampor!

jag vet några sidor jag kännt att jag hade betala för faktiskt, om jag hade haft pengar men jag har inga pengar så det blir samma gamla härva att rota i 'rea-lådan' varannan kväll...
Citera
2010-05-23, 07:12
Medlem
scoremaxs avatar
Jag har betalt på en sida en gång, och det var för att komma åt alla äldre nummer av "private"- tidningarna.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in