2012-09-12, 10:40
Medlem
Snygga tjejer blir inte feminister.

Vissa fula brudar börjar hata män i en försvarsmekanism för att slippa att ta på sig eget ansvar för att inga män vill ha dem.
Citera
2012-09-13, 20:20
Medlem
som vanligt finns en bilogisk bakgrund:

"Estrogen is considered to play a significant role in women’s mental health. Sudden estrogen withdrawal, fluctuating estrogen, and periods of sustained estrogen low levels correlates with significant mood lowering. Clinical recovery from postpartum, perimenopause, and postmenopause depression has been shown to be effective after levels of estrogen were stabilized and/or restored.[25][26]"

Där har du också förklaringen till att de ser ut som de gör. i vårt samhälle förstärker detta den psykiska ohälsan yterligare.

Till skillnad från homosexuella män som verkar hittat sin nisch så lever de flesta feminister med svår psykisk ohälsa. Som är en direkt följd av deras biologisk predisponering. Jag tycker faktiskt att vi borde ha översende vi måste inse att de lever med en fysiologisk och psykologisk störning.
Senast redigerad av Ki 2012-09-13 kl. 20:27.
Citera
2012-10-17, 19:13
Bannlyst
Varför är feminister fula??

Ja? Är det bara jag som märkt hur feminister, oftast är så jävla fula? Ja, jag vet att det finns UNDANTAG, men i regel, rent generellt, så är det väl knappast någon som undkommit hur feminister ofta är fula, ofta tjocka, har någon konstig färg på håret och ofta någon avvikande frisyr.

Vad i hela helvete är det frågan om, hur ofta ser man nån riktigt snygg feminin tjej som är "feminist" ? 1 gång av 500.
Citera
2012-10-17, 19:18
Medlem
Finans.killens avatar
För att de är flum kommunister som ska "förverkliga sig själva" genom att krossa allt som har med kön att göra.
Citera
2012-10-17, 19:20
Medlem
FJLGs avatar
Det har jag också undrat många gånger. Men en del tar ju avstånd från dagens ideal så som rakning, smink osv. Då blir ju också resultatet därefter.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2012/september/nar-ska-folk-fatta-att-jag-har-ratt-att-sitta-pa-soffan-och-trycka-i-mig-chips-och-glass-tills-jag-d or.html
Citera
2012-10-17, 19:21
Medlem
För att de är manshaftiga flator eller aldrig får ligga. Så de är arga på oss män...
Citera
2012-10-17, 19:23
Medlem
Feminstkärringar är ofta så jävla dryga. Har man inte två pattar under blusen och ett yvigt buskage under kjolen, så är man helt enkelt inte godkänd.

Feministerna vet väl att de får kuk ändå, så därför kan de strunta i sitt utseende.
Citera
2012-10-17, 19:23
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Det har jag också undrat många gånger. Men en del tar ju avstånd från dagens ideal så som rakning, smink osv. Då blir ju också resultatet därefter.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2012/september/nar-ska-folk-fatta-att-jag-har-ratt-att-sitta-pa-soffan-och-trycka-i-mig-chips-och-glass-tills-jag-d or.html

Hahah, fan vad jag skrattade åt denna! http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2012/october/fruktpartiarkatet.html
Citera
2012-10-17, 19:25
Medlem
BaronBeavers avatar
för att dom är lesbiska. snygga lesbon finns bara i filmer
Citera
2012-10-17, 19:31
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldasice88
Ja? Är det bara jag som märkt hur feminister, oftast är så jävla fula? Ja, jag vet att det finns UNDANTAG, men i regel, rent generellt, så är det väl knappast någon som undkommit hur feminister ofta är fula, ofta tjocka, har någon konstig färg på håret och ofta någon avvikande frisyr.

Vad i hela helvete är det frågan om, hur ofta ser man nån riktigt snygg feminin tjej som är "feminist" ? 1 gång av 500.

Du kanske skulle gå igång på min make som är feminist, han har vanlig "svensk" färg på håret och "Gustav Vasa frisyr ".
Dessutom är han jättesexig, målar naglarna varje vecka och luktar gott
Citera
2012-10-17, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegrisarna
Du kanske skulle gå igång på min make som är feminist, han har vanlig "svensk" färg på håret och "Gustav Vasa frisyr ".
Dessutom är han jättesexig, målar naglarna varje vecka och luktar gott

sorry about that

Så hur länge har du varit otrogen?
Citera
2012-10-17, 20:32
Medlem
intebadsalts avatar
För dom är oftast flator.

Dock är inte alla feminister fula.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera