Citat:
Ursprungligen postat av KeyBoardSamurai
du ser hellre att en massa självvalda experter avgör om du har tinnitus, något som kan påverka din framtid..... snälla... doktorn kommer nog inte anse att du slösade bort hans tid.
Men driver du med mig? Alla frågeställningar som ställs i denna forumdel är lämpligast att besvaras av en läkare. Var inte här om du inte samtycker med att vanliga svenssons kan dela med sig av sina erfarenheter.
En snubbe med en knöl, en annan med sår på ollonet, en tredje som undrar hur lång tid det tar att upptäcka en könssjukdom. Leker du allan ballan i deras trådar också?
"Fråga doktorn" är uppenbarligen en "kolla google!"-variant som är mycket tröttsam.
Om jag vill ha ett medicinskt utlåtande låter en remiss till en öron-läkare som ett bra förslag. Men jag har även förstått att tinnitus kan framkallas av stress. Så om "badboy56" hade skrivit "Jag hade exakt som du beskriver! tog en månads semester på bahamas och min tinnitus är ett minne blott! prova det!" hade det varit mycket matnyttig information för mig. Inte ett exakt sånt exempel, men du förstår säkert.