2010-05-11, 21:55
Medlem
Som rubriken lyder. Min klantigaste grej är nog en väldigt stor elstöt
Citera
2010-05-11, 22:08
Medlem
sprutade knockoutgas på en lärare maskerad som jag hatade
Citera
2010-05-11, 22:09
Medlem
Fukitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trixser2
Som rubriken lyder. Min klantigaste grej är nog en väldigt stor elstöt

1.
Glömde sminka ena ögat, så gick runt som twoface lååång tid.
2. Stoppade en ny tampong i bhn, tappade den i cafeterian.
3. Hjulade och föll på ansiktet framför alla.

I can go on :P
Citera
2010-05-11, 22:10
Medlem
Moby.Dicks avatar
bra och tydligt först-inlägg och trådstart!

Vet inte vad som varit klantigast men har i alla fall två gånger förklarat hur jag hatade min lärare när denna stod precis bakom mig.
Citera
2010-05-11, 22:13
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moby.Dick
bra och tydligt först-inlägg och trådstart!

Vet inte vad som varit klantigast men har i alla fall två gånger förklarat hur jag hatade min lärare när denna stod precis bakom mig.

Precis vad jag tänkte på. Trådstarten bara sjuder av engagemang.

OnT: Jag råkade i gymnasiets skolmatsal om hur en töntig folkpartist "såklart fick 2.0 på högskoleprovet, med tanke på att han i övrigt saknar liv" när han givetvis stod bakom mig och min vän.
Citera
2010-05-11, 22:35
Medlem
STarkmans avatar
Skulle vara frän och göra volt från en stubbe i skogen.

Sagt och gjort, dock så resulterade det i att jag landa på röven som i sin tur landade på en sten.

Jag gick inte så bra veckorna därefter.
Citera
2010-05-12, 01:07
Medlem
MrOSs avatar
Kopiera ett helt I-search arbete på gymnasiet var väl inte så smart.
Citera
2010-05-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Kopiera ett helt I-search arbete på gymnasiet var väl inte så smart.
Det påminner mig om en polare som i högstadiet kopierade ett tal rakt av när vi skulle ha muntlig redovisning. Vi andra hade, som man kan tänka sig i en högstadieklass, rätt tarvliga tal som saknade röd tråd osv. Han däremot hade ett komplext ämne, och inledning samt avslutning. Tillslut blev det många svåra ord, han hade svårt att uttala dem och när läraren bad honom förklara för klassen vad de betydde kunde han inte svara.

Läraren var dock snäll och påpekade inte det uppenbara - att han hade fuskat.
Citera
2010-05-12, 23:49
Medlem
23838s avatar
Hade förberett mig väl inför en redovisning i tyska steg 4. Sedan glömde jag allt material hemma...

Samma med en redovisning i engelska, väl förberedd och så. Och drar allt på svenska. Mitt manus var på engelska men fick tidernas hjärnsläpp.
Citera
2010-05-13, 00:21
Medlem
c.sterns avatar
Hade orientering på gymnastiken, jag och två vänner hatade det så vi sprang som tusan och var först till de flesta kontrollerna.

Väl där så stämplade vi i våra kort varpå vi grävde ner kontrollerna. Blev svårt att förklara sig när vi var de ända som hade stämplat när vi kom tillbaka.
Citera
2010-05-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab0x
Det påminner mig om en polare som i högstadiet kopierade ett tal rakt av när vi skulle ha muntlig redovisning. Vi andra hade, som man kan tänka sig i en högstadieklass, rätt tarvliga tal som saknade röd tråd osv. Han däremot hade ett komplext ämne, och inledning samt avslutning. Tillslut blev det många svåra ord, han hade svårt att uttala dem och när läraren bad honom förklara för klassen vad de betydde kunde han inte svara.

Läraren var dock snäll och påpekade inte det uppenbara - att han hade fuskat.

Hahaha så kul!

Jag har en liknande: En polare i högstadiet hade kopierat nånting rakt av från internet, alla hade gjort sina redovisningar och det var bara han kvar.

Han läste hela rakt av utan att titta upp från papperet, (han hade inte ens skummat igenom skiten innan redovisningen.) och läste helt sonika att han ville tacka alla snälla sponsorer för de 15 000 kronorna och för helikopterresan i de lapplänska skogarna.

Grejen var att ämnet för redovisningen skulle vara "Amerikas stater".
Citera
2010-05-13, 01:04
Medlem
OggeOJs avatar
Låtit en chucknyckel sitta kvar i en svarv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in