• 1
  • 2
2010-05-12, 07:42
Medlem
Tack för svaren, då vet jag!
Citera
2010-05-12, 10:29
Medlem
Aberaths avatar
Jag har rökt i ett par år nu och lik förbannat får jag nickokick av den första ciggen jag tar varje dag. Så underbart skönt.
Citera
2010-05-12, 15:18
Medlem
jag saknar kicken
Citera
2010-05-12, 15:19
Medlem
Random~s avatar
Det du har råkat ut för är en helt vanlig nickookick, det blir så när man är noob
Citera
2010-05-12, 17:00
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknowncelebrity
Nikotinkick. Jävligt jobbigt men det gör över. Ibland kan det kännas som att du ska spy!
Det var ju p g a nikokicken man började röka typ. Alla hostar ju första gången (typ) men fortsätter för att de gillra nikokicken man får. Om man inte ens gillar den, varför tusan fortsätta?
Citera
2010-05-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Det var ju p g a nikokicken man började röka typ. Alla hostar ju första gången (typ) men fortsätter för att de gillra nikokicken man får. Om man inte ens gillar den, varför tusan fortsätta?

De flesta fastnade väl för grupptrycket, och sedan blev nikotinberoende. Sedan finns det väl dom få som faktiskt tycker det är gott att röka.
Citera
2010-05-13, 03:37
Medlem
k0rv3ns avatar
Nikotinkick var länge sedan Och hardcore som jag var började jag även med lös Fy satan vilka nikotin kickar det var! Dock har jag aldrig spytt av snus.

Och tips. Sluta direkt. Många som börjar fest röka som gör över till permanent. Det är inte lätt att sluta. Jag har bara snusat i fyra år men har väldigt svårt att sluta. Räcker med en halvtimme utan snus och jag blir helt skakig och förbannad för minsta lilla. Kanske skall flytta till en liten håla i afrika för att bli av med det
Citera
2010-05-14, 00:12
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungsynvinkel
... Sedan finns det väl dom få som faktiskt tycker det är gott att röka.

Tror faktiskt inte att vi är särskilt få egentligen... Där kan vi väl också snacka om "grupptryck" - det anses ju inte helt politiskt korrekt att tala om att man verkligen gillar en go liten cigg då och då, man får inte säja att man trivs med att röka och ser det som ett njutningsmedel och en grej man inte vill vara utan.
Citera
2010-05-14, 07:06
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stava
Tror faktiskt inte att vi är särskilt få egentligen... Där kan vi väl också snacka om "grupptryck" - det anses ju inte helt politiskt korrekt att tala om att man verkligen gillar en go liten cigg då och då, man får inte säja att man trivs med att röka och ser det som ett njutningsmedel och en grej man inte vill vara utan.
Nu har jag slutat röka men när jag gjorde det så tyckte jag också att det var gott. Det var inte poängen. Poängen var att det inte var gott I BÖRJAN men då gillade jag nikotinkicken istället. Allt eftersom försvann nikotinkicken men det blev istället behagligt att röka. Så om man inte hade något av de två i början, varför fortsätta?
Citera
2010-05-14, 13:17
Medlem
Doffhausens avatar
Rök på grabben. Så ses du och jag i himmelen och tar ett bloss när cancern knackar på dörren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in