• 1
  • 2
2010-06-05, 23:06
Medlem
HappyHours avatar
Äh, jag gillar när det bränns
Citera
2010-06-06, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Me0w
Varför vill man att det ska brännas? De gånger jag har snusat har jag tyckt att det varit den obehagligaste delen...
Eller hur! Jag ogillar också när det bränner och svider. Det gjorde det extremt mycket i början men gick över ganska så snabbt. Det är bara att härda så försvinner det snart. Snusa på!
Citera
2010-06-06, 01:40
Medlem
Stormorfars avatar
Ibörjan brände det lite, sen går det över. Men det kommer tillbaka ibland, fast då är det för att man har snusat för mycket. Provade snusa röda lacket bak ett tag och tog rejäla prillor, blev fan ett köttsår under läppen och det gick inte att lägga in en snus för det gjorde så ont att det kom tårar
Citera
2010-06-06, 01:43
Medlem
estecos avatar
Snusar du white, portion eller bak?
Om du snusar white och det bränns kan det vara för att påsen skaver eftersom den är väldigt torr;byt till vanlig portion.
Om du snusar vanlig portion kan det vara snuset som gör det;byt till white.
Citera
2010-06-06, 02:05
Medlem
wuttwewts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esteco
Snusar du white, portion eller bak?
Om du snusar white och det bränns kan det vara för att påsen skaver eftersom den är väldigt torr;byt till vanlig portion.
Om du snusar vanlig portion kan det vara snuset som gör det;byt till white.
Snusar white, så får testa en vanlig portion vid nästa inköp.
Citera
2010-06-06, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Johan-
Kan också vara slemhinnecancer2000.
Jag tror det också faktiskt det han beskriver stämmer precis in på detta. Usch viken otur man kan ha.
Citera
2010-06-06, 12:37
Medlem
White portion bränns och blir torra så in åt helvete, sen att dom inte smakar någonting för den delen gör det ju till en snus man inte köper. Snusar man lös alt någon riktigt god portion får man den härliga ballansen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in