Ingen som testat Mulungu med gott resultat? Själv är man i vanliga fall rätt skeptisk till olika örter och dess utlovade effekter efter många experiment, men folk på diverse forum svär vid den här jämsides kratom & kava-kava och de funkar ju faktiskt.
Jag var tvungen att prova själv ändå trots avrådan och övertygan om att det inte fungerar.
Åt upp en burk extrakt på en vecka och givetvis gjorde det varken till eller från för drogsuget, den sociala ångesten eller spänningarna.
Men, jag fick lägga ett par dagar till på nykterhetskontot eftersom eventuell placeboeffekt inte skulle ha konkurrens. Alltid nåt.
Vad ska man låta sig luras av nu då, Sakae Naa kanske? Ett thailändskt kratom-substitut, låter dunder!
Mulungu funkar väldigt bra, tycker jag. I samma klass som kratom när det gäller att ge effekt. Dock är det som med alla andra botanicals, köper man från någon smartshop som inhandlat någon skit som sedan legat på lagret i fem år så blir det ganska effektlöst. Finns en väldigt bra etsy-butik som skickar från Brasilien. Tycker Mulungu är som en mindre dos benzo.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!