2010-05-10, 14:58
Medlem
Väldigt många är väldigt missnöjda med hur Sverige ser ut idag. Men ändå finns det nästan ingen som gör nåt åt saken. Varför finns det ingen motpol ute på stan till alla våldssökande blattegäng? Varför inte göra något konkret istället för att skriva inlägg på inlägg om hur dåligt allt är? Jag förstår det inte.
Citera
2010-05-10, 15:24
Bannlyst
För att den nationella rörelsen har bytt taktik... Förut gick söndersupna skinheads och bankade ner blattar på stan. Men nu är det så att nationalister inte är nån jävla firma eller något som är ute efter att slåss, dom försöker faktiskt ändra samhället och som du kanske vet så går de inte genom att man är 10 pers som går runt på kvällarna och slår ner folk. Bättre med flygbladsutdelningar och liknande...
Citera
2010-05-10, 17:33
Medlem
Frontkjempers avatar
Varför är hela befolkningen passiv och feg? Där har du svaret, om folket hade haft ett uns mod och heder hade "nationella" inte behövts då alla hade varit nationalister. Det är sant att nationella grupperingar kan göra betydligt mer (och bättre) konkreta saker än vad som görs idag, men det kommer bli bättre ju sämre läget blir i samhället.
Citera
2010-05-10, 17:59
Moderator
MrFishboys avatar
För att de som gör något konkret blir utsatt för polisens yttersta intresse, vi har redan poliser som sitter på heltid och arbetar med att kartlägga och spana på nationalister, så varje gång vi slår tillbaks så är det en snabb biljett in på kåken. För att inte nämna att det då anses vara ett hatbrott, så straffen blir värre...

Och de gångerna någon gör något så går man ju inte ut och annonserar om det..
Citera
2010-05-10, 18:26
Medlem
Zymerns avatar
Försvarar du dig åker du dit så det stänker om det. Om du plötsligt får suget att hjälpa en medmänniska i nöd som kanske blir bankad av 3-4 pers får du antingen stryk själv eller så åker du dit för att ha misshandlat misshandlarna. Varför ska den "vanlige" medborgaren agera när den bara får skit för det ändå?
Citera
2010-05-10, 18:47
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zymern
Försvarar du dig åker du dit så det stänker om det. Om du plötsligt får suget att hjälpa en medmänniska i nöd som kanske blir bankad av 3-4 pers får du antingen stryk själv eller så åker du dit för att ha misshandlat misshandlarna. Varför ska den "vanlige" medborgaren agera när den bara får skit för det ändå?

Jag märker att du inte fått veta det senaste sättet att hjälpa till i dagens Sverige i sådana tillfällen
Du kollar först snabbt runt omkring efter vittnen, poliser och komplicerande saker.
Om det är klart sprintar du fram och bara ger allt och skiter i hur skadade de blir, sikta gärna på knän, tinningar och andra svaga punkter, sen när det är klart springer du snabbt som fan från platsen och spendera ingen tid alls på offret, ser det väldigt illa ut, ring en ambulans med offrets mobil och lägg gärna någonting mellan handen och mobilen, sen sticker du därifrån snabbt som bara helvete och nämner inte det igen.

Det här gäller också vid våldtäckter, slår du ner en våldtäcktsman så åker du antagligen dit på de om polisen tar dig, så snabbt in, snabbt ut
Citera
2010-05-10, 18:53
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Jag märker att du inte fått veta det senaste sättet att hjälpa till i dagens Sverige i sådana tillfällen
Du kollar först snabbt runt omkring efter vittnen, poliser och komplicerande saker.
Om det är klart sprintar du fram och bara ger allt och skiter i hur skadade de blir, sikta gärna på knän, tinningar och andra svaga punkter, sen när det är klart springer du snabbt som fan från platsen och spendera ingen tid alls på offret, ser det väldigt illa ut, ring en ambulans med offrets mobil och lägg gärna någonting mellan handen och mobilen, sen sticker du därifrån snabbt som bara helvete och nämner inte det igen.

Det här gäller också vid våldtäkter, slår du ner en våldtäktsman så åker du antagligen dit på de om polisen tar dig, så snabbt in, snabbt ut

Bra tips, jag tror att lite bättre skrivet skulle det kunna funka som en manual...

För i dagens samhälle behövs det uppenbart..

Men, jag kan nämna att undvik att gå på för stora grupper.

http://www.youtube.com/watch?v=ihnTN6p96o8
Citera
2010-05-10, 19:02
Medlem
Krehs avatar
Jag är passiv för att jag inte anser att det finns någon organisation som passar mig i dagsläget. Det närmaste är väl ND, men jag gillar inte D:et i namnet.

Vet inte hur bra ursäkt det är, dock ...
Citera
2010-05-10, 19:04
Medlem
Zymerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89

Det här gäller också vid våldtäckter, slår du ner en våldtäcktsman så åker du antagligen dit på de om polisen tar dig, så snabbt in, snabbt ut

Låter ju riktigt roligt
Citera
2010-05-10, 19:21
Medlem
Zymerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy

http://www.youtube.com/watch?v=ihnTN6p96o8

Älskar den grabben.. önskar bara att den där kärringen inte börjat skrika så han kunde avslutat med en längre slagserie

Myser varje gång jag ser slugger här gå i däck
http://www.youtube.com/watch?v=9eDJgYITx94
Citera
2010-05-15, 00:29
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Det kommer det kommer, gäller att något allvarligt händer så faller allt likt dominobrickor. Sen sitter även den mest lugna kärring som klagat på att en skattesänkning som ger 100 kronor extra i plånboken inte är något att ha, nej då är det invandrarna som ska ut + ännu mer sänkta skatter (eller höjda, jävla dubbelmoral har dessa förbannade barnfamiljer).

Nåja, gäller bara att någon spränger tunnan med krut så händer det något. Är väl det alla sitter och väntar på.
Citera
2010-05-15, 20:36
Medlem
Var så säker, skiten kommer att raseras.. Mångkulturen kommer att dö.

Svenskarna är det mest toleranta folket i världshistorien men även Vi har en gräns, som snuddas vid, var dag. Och snart kommer det totala övertrampet att få ödesdigra konsekvenser för våra fiender.

Det är egentligen bara en fråga om tid.

/Fredrik Eriksson
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här