Citat:
Ursprungligen postat av Frek
eller ej men brudarna tar det rätt bra.
Så det är alltså manliga arbetare i kvinnornas omklädningsrum med? Kanske bara är jag men jag kan tamefan inte se framför mig tjejer som duschar samtidigt som en helt främmande kille står några meter ifrån och spolar lite vatten. Fast i och för sig så tror jag att jag kanske skulle ha svårt att se att de kunde vara tvärtom också, men det har jag ju nu upplevt en hel del nu så..
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar
FEL FEL FEL FEL OCH ÅTER FELL FEL!!
På gymmet kom städtjejen in (ca 25bast) och skulle dammsuga i grabbarnas omklädningsrum. Mer eller mindre allihopa blev irriterade och gick ut och väntade med att byta om. När hon var klar efter en kvart så kom alla tillbaka och jag hörde en jävla massa gnäll om att hon var korkad som bara gick in så där. Själv satt jag bara inne i bastun med en bärs om nån nu undrade vad jag gjorde...
Så jag ville bara påpeka att du hade fel med mitt inlägg.

Jasså? Av alla de gånger jag vart med om samma sak har det verkligen inte varit så. Självklart har det säkert gå ut några, men det har alltid varit så att dom flesta stannat kvar utan att verka bry sig överhuvudtaget.
Men som sagt, jag väldigt svårt att se framför mig tjejer, kvinnor och tanter som bara fortsätter duscha och byta om precis som vanligt med en manlig arbetare..