• 1
  • 2
2010-05-09, 23:45
Medlem
WelcomeToSkyValleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendsforever
jag förstår men jag är så besviken, jag mejlade till många oilka platser och jag fick inget svar, de ignorerade mig helt enkelt
Jag vet hur det känns det är likadant för mig, man blir helt nedstämd och man vill inte söka fler jobb, det är jobbigt när man bara får NEJ som svar eller blir ignorerad. Hitta sommarjobb nu är fanimej svårt. Om du inte har något emot ett riktigt skitjobb så sök målarjobb haha, du kan typ få måla staket och sånt skit, dom brukar oftast ha behov av hjälp under sommaren det är iaf vad jag tänker göra;D
Citera
2010-05-09, 23:50
Medlem
friendsforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WelcomeToSkyValley
Jag vet hur det känns det är likadant för mig, man blir helt nedstämd och man vill inte söka fler jobb, det är jobbigt när man bara får NEJ som svar eller blir ignorerad. Hitta sommarjobb nu är fanimej svårt. Om du inte har något emot ett riktigt skitjobb så sök målarjobb haha, du kan typ få måla staket och sånt skit, dom brukar oftast ha behov av hjälp under sommaren det är iaf vad jag tänker göra;D

ja, det var bra ide och jag har abslout inget emot sånt jobb, jag kan jobba med vad som helst, det viktigast är att vara flexible
Citera
2010-05-10, 00:08
Medlem
WelcomeToSkyValleys avatar
Citat:
ja, det var bra ide och jag har abslout inget emot sånt jobb, jag kan jobba med vad som helst, det viktigast är att vara flexible
haha precis;D lycka till med jobbsökandet iaf
Citera
2010-05-10, 00:16
Medlem
Aleizohiets avatar
Citat:
Vikariera i hemtjänsten.
Citera
2010-05-10, 00:18
Medlem
FrasseFloyds avatar
U&S -> Privatekonomi

/mod
Citera
2010-05-10, 01:32
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:

Har inte dina föräldrar några stålar så du kan få hjälp under sommaren? Har också sökt en jävla massor av jobb men inte fått något trots tidigare erfarenhet.
Citera
2010-05-10, 07:40
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
det ska jag börja göra imorgon, men har du förslag på dem ställen /affärer/företag som jag bör besöka och fråga ???

Det beror lite på vad du kan och var du bor. Restauranger är ett bra tips under semestertider. Bor du i skåne kan det vara idé att kolla i falsterbo under falsterbo horseshow då många krogar vill ha extra personal. Andra ställen jag skulle försökt med är lagerarbete och mindre fabriker. Golfklubbar är också ett bra ställe att söka sommarjobb på. Dock är du lite sent ute så vänta inte ut gör det direkt så ökar dina chancer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in