• 1
  • 2
2010-05-11, 14:23
Medlem
Awesomes avatar
Finns det någon video på när tjecken viftar till Weinhandl i ansiktet?
Citera
2010-05-11, 14:50
Medlem
Jimpan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome

Kommer ihåg att jag har sett den men nu när jag har försökt leta efter den så verkar den inte
finnas men det måste varit en massa herrans år sedan i början av killens proffs karriär.
Citera
2016-03-12, 09:54
Medlem
Isnatts avatar
Hur får Mattias dagarna att gå nu för tiden? Kommer ihåg att jag trodde att han skulle bli en ny Foppa när han var yngre, typ lika bra som bröderna Sedin blev.

Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Kommer ihåg händelsen (tror jag) Mattias med pucken i offensiv zon vid vänstra tekningscirkeln på väg mot mål. Motståndaren slår klubban bakifrån rakt upp med spetsen in i ansiktet på Mattias som faller ihop. Jävligt fult.
Citera
2016-03-12, 10:09
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Hur får Mattias dagarna att gå nu för tiden? Kommer ihåg att jag trodde att han skulle bli en ny Foppa när han var yngre, typ lika bra som bröderna Sedin blev.
Han verkar ha avslutat hockeykarriären för två år sedan. Jag vet inte hur mycket han kan vara god för eller vad han eventuellt arbetar med nu, men han har sex bolagsengagemang (varav ett vilande) enligt Ratsit.

http://www.ratsit.se/19800601-Mattia...kChFitdavmgF0c
Citera
2016-03-12, 11:46
Medlem
Ja han har slutat med hockeyn och driver restaurang med sin farbror tror jag. Det var prat om för några år sedan att han och frun skulle köpa hus men sen kom rycktet om att hon varit otrogen med Jämtin så vet inte hur det gick med det eller om de ens fortfarande är gifta.
Citera
2016-03-12, 12:05
Medlem
torrenttobbes avatar
Han och någon släkting driver väl Stångs Magasin i Linköping?
En väldigt trevlig restaurang
Citera
2016-03-12, 13:02
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Han och någon släkting driver väl Stångs Magasin i Linköping?
Det stämmer, jag kollade upp lite info om restaurangen. Mattias & Peter Weinhandl tog över stället i maj 2011, så det hade han parallellt med de sista 3 åren av hockeyn.

Då fick vi svar på det också, vad han dödar dagarna och tiden med numera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in