2010-05-08, 21:48
Medlem
Osöker på var jag skulle posta detta så de får bli akuten då jag är orolig över detta.
De är nämligen så att de senaste helgerna har jag rökt otroligt mycket cannabis och druckit en hel del sprit, drack senast igår. Jag har även sovit fruktansvärt dåligt och ansträngt mig en hel del på jobbet. Är 19 år.

De jag har märkt på senare är att även i nyktert tillstånd känner jag mig berusad. De är som att leva i en dröm ungefär, fast jag är innerst inne medveten om att jag är vaken. Jag sluddrar när jag pratar, svårt att gå rakt, otroligt svårt för matte som jag klarat av innan.

De tog mig ungefär 30 min att skriva detta. Hade fruktansvärt svårt att formulera mig.
Citera
2010-05-08, 21:51
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuck
Osöker på var jag skulle posta detta så de får bli akuten då jag är orolig över detta.
De är nämligen så att de senaste helgerna har jag rökt otroligt mycket cannabis och druckit en hel del sprit, drack senast igår. Jag har även sovit fruktansvärt dåligt och ansträngt mig en hel del på jobbet. Är 19 år.

De jag har märkt på senare är att även i nyktert tillstånd känner jag mig berusad. De är som att leva i en dröm ungefär, fast jag är innerst inne medveten om att jag är vaken. Jag sluddrar när jag pratar, svårt att gå rakt, otroligt svårt för matte som jag klarat av innan.

De tog mig ungefär 30 min att skriva detta. Hade fruktansvärt svårt att formulera mig.

det är rökat som gör de !

mitt tips är att ta ett litet uppehåll
Citera
2010-05-08, 21:53
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Byt drog eller sluta helt, cannabis kan tära en del på psyket
Citera
2010-05-08, 22:00
Medlem
Forsnackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
det är rökat som gör de !

mitt tips är att ta ett litet uppehåll
NEJ! FORTSATT!
Inse vidden av mojligheten att bli kroniskt hog! Soooooft!
Citera
2010-05-08, 22:01
Medlem
labanlingons avatar
Sluta med cannabis, är det som gör det, helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in