2010-05-08, 21:38
Medlem
aceblacks avatar
Hej, jag har Windows Vista och vill byta språk i menyerna till Engelska. Hur gör jag, måste jag ladda ner något?
Citera
2010-05-08, 21:39
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Du nämner inte vilken version av Vista som du har, men har du Ultimate -> http://vistatips.se/byta-sprak-i-vista-ultimate/
Citera
2010-05-08, 21:49
Medlem
aceblacks avatar
Home Premium har jag.
Citera
2010-05-08, 21:57
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Om jag inte missminner mig så finns inte denna version med svensk översättning. Om nu en översättning finnes så finner du detta under Windows Update.
Citera
2010-05-08, 22:20
Medlem
Home Premium kommer bara med "Native Language". D.v.s. man kan bara ha språket som är installerat. För att kunna ändra måste man som det tidigare inlägget mycket riktigt påstår ha Ultimate eller Enterprise (enterprise är bara tillgängligt via Microsoft SA (typ storföretagskunder)).
Citera
2010-05-09, 01:12
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drm4rtin
Home Premium kommer bara med "Native Language". D.v.s. man kan bara ha språket som är installerat. För att kunna ändra måste man som det tidigare inlägget mycket riktigt påstår ha Ultimate eller Enterprise (enterprise är bara tillgängligt via Microsoft SA (typ storföretagskunder)).

Det finns alltså inget jag kan göra?

Jag vill hellre ha engelska som språk, svenska fungerar bra... men jag delar datorn med en amerikansk kompis så engelska skulle vara bättre då det är ett språk som båda förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in