2004-04-04, 01:45
Medlem
Nezhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeW
S.W.A.T

Spelet var så linjärt att man spydde. Grafiken var bara spelfilms scener som klipptes ihop allt eftersom man kom vidare. Man fick knappt skjuta heller : (
SWAT är överlägset sämst. Kommer ihåg att jag ångrade mig i flera år att jag lagt ut pengar på skiten.
Hur många banor var det i spelet? Fyra stycken?
Citera
2004-04-04, 01:58
Medlem
T.R.I.C.s avatar
ärligt talat, kommer ni inte på sämre spel? kom tillbaks när ni testat this means war. jag kan utan att skämmas säga att det inte finns ett sämre spel än detta skämt till krigsstrategi och jag kan utan att skämmas säga att ni inte ens är i närheten utav bottenskrapet om ni inte testat this means war.
Citera
2004-04-04, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Du är nog den första som jag har hört skulle vilja kora S.C till det "sämsta spelet". För min det så är jag helt oförstående, då S.C är genialt och välbalanserat så det skriker om det. Men smaken skiljer sig ju som sagt, men jag är ändå nyfiken.. Spelar du RTS överhuvudtaget, eller ogillar du hela genren?
Nej, jag tycker om RTS. Jag spelade Warcraft (och sen FT) på bnet i ett år t ex.
Jag medger att startcraft säkert är välbalanserat och så, bara att det är något med spelet som får mig att vilja hoppa in i mitt eget huvud och slå mig ut med en vedyxa .
Citera
2004-04-04, 09:00
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Svea Rike

Precis när man kommit in i spelet och ska anfalla ryssen tar det slut:mad:

Äsch du är ju värdelös. Man brukar äga allt land förutom deras huvudregioner på 1500 - 1600.

Själv måste jag nominera Black & White. Aldrig varit med om en sådan äcklig spelkamera, grafiken är totalt värdelös och speliden suger so hårt.
Citera
2004-04-04, 14:08
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
ärligt talat, kommer ni inte på sämre spel? kom tillbaks när ni testat this means war. jag kan utan att skämmas säga att det inte finns ett sämre spel än detta skämt till krigsstrategi och jag kan utan att skämmas säga att ni inte ens är i närheten utav bottenskrapet om ni inte testat this means war.

Det är säkert skräp, men har du testat Lord of the Rings till SNES?

Kan ju säga så här.. det spelet fick en femma av Super Play.. när dom hade en betygskala på 100...
Citera
2004-04-04, 15:20
Medlem
Plankts avatar
Europa Universalis som fått jättebra betyg tycker jag va riktigt kasst, segt och rörigt bara..
Citera
2004-04-04, 15:29
Medlem
Vikings till pc. man åkere runt i en båt på en enorm karta utan att hitta ett skit o när man väl hittar en båt att strida mot eller en by så går det inte att slåss. Ingenstans i istruktionsboken står där hur man slåss. När jag prövade att trycka på varenda knapp på tangenbordet så hände inget. Mer än att jag blev slaktad.
Citera
2004-04-04, 17:21
Medlem
atzes avatar
cs condition zero. usch fy och hora. :mad:
Citera
2004-04-04, 19:00
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Citat:

Kan ju säga så här.. det spelet fick en femma av Super Play.. när dom hade en betygskala på 100...
det var ju iof sig ganska lite. aldrig testat spelet och fick det ett betyg som det förtjänade verkar det ju vara skrämmande dåligt.

men jag vidhåller min teori att de allra sämsta spelen kommer till datorer, då de inte har samma kvalitetskontroll (har de någon överhuvudtaget?) som konsolspel faktiskt har.
Citera
2004-04-04, 20:49
Medlem
Pungs avatar
Mall Tycon

"Uppfinn" 30 olika affärer. Anställ max antal städare och säkerhetsvakter. (kostar ändå mindre än barnarbetarna i thailand).

Klicka bort de ständiga medelanderna om att någon i personalen är förhindrad att gå sin rutt efterssom något står i vägen, och puckot tydligen inte fattar att han kan går runt.

Efter någon timme "invanderas" ALLTID köpcetret av "zombies" (!??). Då är spelet slut.

Man kan visst undvika att bli invanderad om man håller tillräckligt rent. Men max antal städare och papperskorgar längst varenda vägg räcker tydligen inte. Och ingen har kommit på något annat sätt heller. Tur att spelet är så jävla tråkigt - då slipper man bry sig.
Citera
2004-04-04, 23:53
Medlem
irrblosss avatar
Testade precis "Do you like horny bunnies 2" - ett hentaispel där man ska klicka på lite olika alternativ. Jag satt och tryckte bort textdialoger konstant i säkert en kvart innan man fick se lite bröst. Det måste vara ett av de mest meningslösa och tråkiga spel jag har testat.
Citera
2004-04-04, 23:56
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Var inte det översatt till svenska av typ Shakademus eller någon med hans språkkunskaper? Eller blandar jag ihop det med ett Game Boy-spel nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in