• 1
  • 2
2010-06-08, 17:25
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia
Detta är den klart sjukaste tråden på FB. Den handlar bl a om använda underkläder.

Finns det ingen moderator här? I så fall lås skiten!!!

Haha! Klart sjukaste tråden på FB?

Handlar den om använda underkläder? Är det ett ämne jag syftat till att man skulle inrikta sig på? Står ingenting om använda underkläder i mina inlägg.

Tråden syftar till att exponera kända kvinnors fittor, istället för det vanliga - killars kukar.

Sen ser jag inte varför denna tråd flyttades för. Vad är skillnaden mellan den här och storleken-på-kändiskillars-kukar-tråden?

Hur blev den här tråden medicinsk när den motsvarande tråden, men om kukar, fortfarande anses som kändisskvaller?

Hur tänker ni här egentligen? Min fina tråd har förstörts!
Senast redigerad av Synergy 2010-06-08 kl. 17:31.
2010-06-11, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Har tanken aldrig slagit dig varför vi pratar om det? Kanske för att ni luktar mycket.

Nu kallar jag dig det ja. Tror dock inte det e vanligt att du blir beskylld för detta.

Jag vet flera kvinnor som sager det jag sager. Att deras kösorgan luktar mer an killars.

Fortfarande konstigt för dig? Vı har inte stinkande flytningar. Vi kan ha smegma, men det kan ni med.

Flytningar ska inte lukta illa nej, det hindrar inte faktum att manga kvinnor har illaluktande flytningar.

Du tycker verkligen detta e konstigt? Det e helt naturligt och en kuk har mindre gömslen dar lukter samt bakterier kan frodas. Det finns sa klart illaluktande lemmar men fitta otvattad fitta luktar varre. Det finns gradskillnader lilla van. Allt e inte svart eller vitt.

[/i]

kanner manga kvinnor som sager att deras trosor luktar illa. Har aldrig haft den diskussinen med en man. För vi luktar inte lika mycket. Dödfödd diskussion jag svarar dig inte mer an detta. Du ljuger.[/quote]

Fan vad gay du är, skäms du inte? Kvinnor är det bästa vi har, din småkukade sodomit.
2010-06-15, 13:20
Moderator
Oddballs avatar
Tråden låses då den började som en tråd om kändisfittor, halkade in på flytningar och sen verkade halka över till 'Medicin och hälsa'. Vill man diskutera flytningar etc så är detta rätt forum men inte kända kvinnors fittor.

Oddball
Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in