2010-05-08, 04:09
Medlem
Tänkte köpa lite iktorovil nu... har alltid föredragit stess xaanor, domfeär ektiva mot ångest ora m.m, verkar vara en helt annan typ av benzo denna iktorivil, typp kommer hem, nojji o djävlig på tjack, hjälper dom mot detta eller?

/ R
2010-05-08, 04:50
Medlem
hydrochlorides avatar
Det enda ikto hjälper till med är att insikten att man hellre vill ha xanor....
2010-05-08, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydrochloride
Det enda ikto hjälper till med är att insikten att man hellre vill ha xanor....

Så verkar ju inte alla säga :-)
2010-05-08, 11:21
Medlem
mongomanishs avatar
Jag föredrar iktorivil, man håller ig mycket bättre vaken och alert på dom, inte riktit samma sänkande tryk som i xanor men är ju fan starkare än valium iaf.. Läs lite i Iktorivil fanclub
2010-05-08, 13:48
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radika
Tänkte köpa lite iktorovil nu... har alltid föredragit stess xaanor, domfeär ektiva mot ångest ora m.m, verkar vara en helt annan typ av benzo denna iktorivil, typp kommer hem, nojji o djävlig på tjack, hjälper dom mot detta eller?

/ R

Ja asså dom hjälper mot nojjan och ångesten. Man blir dock inte helt slut i skallen som på xanor.
2010-05-08, 15:36
Medlem
runds avatar
Tycker dem är bra , de verkar även länge .
2010-05-09, 19:53
Medlem
hydrochlorides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radika
Så verkar ju inte alla säga :-)

Beror väl kanske på vad man är ute efter. Jag känner knappt någon skillnad på 5mg stess och 2mg ikto. Hjälper inte vidare mot generell ångest heller. Funkar inte att slänga i sig om man har svårt att somna heller. Känns som att man bara blir påverkad fysiskt och inte psykiskt av dom.
2010-05-09, 20:04
Medlem
Iktorivil är grymt sköna och potenta enligt mig, jag blir avslappnad och go i hela kroppen. Blir dock dum i huvudet på dom, ångesten är i alla fall helt bortblåst när klonazepamet börjar verka.
2010-05-09, 20:28
Medlem
hydrochlorides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Iktorivil är grymt sköna och potenta enligt mig, jag blir avslappnad och go i hela kroppen. Blir dock dum i huvudet på dom, ångesten är i alla fall helt bortblåst när klonazepamet börjar verka.

Hur fan kan det skilja så mycket i effekt mellan olika personer? Blir inte det minsta seg i huvudet av dom, ångesten är kvar, känner mig inte avslappnad heller utan bara som att balanssinnet blir lite slött. T.ex. går in i dörrhandtag, råkar vingla till om man inte kollar exakt vart man går osv...
2010-05-10, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydrochloride
Hur fan kan det skilja så mycket i effekt mellan olika personer? Blir inte det minsta seg i huvudet av dom, ångesten är kvar, känner mig inte avslappnad heller utan bara som att balanssinnet blir lite slött. T.ex. går in i dörrhandtag, råkar vingla till om man inte kollar exakt vart man går osv...

Xanor är den benzo som fungerar bäst för dom flesta, men jag tycker helt enkelt att iktorivilen är hel skön. Ungefär som att jag tycker att flunitrazepam är den bästa benzon att arbeta och umgås bland folk med.
2010-05-10, 17:02
Bannlyst
Iktoviril verkar inte ge alla samma sorts rus. Verkar ju onekligen som att vissa inte får lika bra effekt som andra. Jag får riktigt bra effekt av ikto. Helmysigt rus. Ångestfritt, och härligt kroppsligt muskelavslappnande. Men Xanor slår de inte, inte när det gäller att motverka ångest iaf. Sedan har Xanor en kick som ingen annan benso, tycker jag. Passar också bra att blanda xanor med opioider, då den inte är särskilt muskelavslappnande och därmed mindre farlig att blanda med, jämfört med t.ex. valium. Fast nu handlar ju tråden om ikto och inte om Xanor. Som sagt, ikto är riktigt bra, iaf de jag testat från Roche Pakistan, de heter Rivotril, 2 mg.
2010-05-12, 16:32
Medlem
Himmler!s avatar
Ta det i någon av iktotrådarna.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här