Citat:
Ursprungligen postat av Adjutor
Hej!
Har du börjat dricka och kissa mycket? Sötsug? Gulnade ögonvitor? Gaser, diarré, blod i avföring? Äter du några mediciner? Vikt uppgång/ nedgång? Trötthet? Känner du dig "hypad", upp i varv liksom. Hosta? Ålder? Diabetes i släkten? Kön? Gravid?
Tacksam för svar på dessa, jag ger aldrig diagnoser på fb men kanske en liten fundering..
Tack för alla svar.
Alltså, idag kl typ 10 käkade jag en vanlig portion fil och två mackor till frukost. Jag känner mig fortfarande mätt

Igår käkade jag dubbelt till frukost och var jättehungrig, eller "ihålig" 20 min senare. Är 22 år. Jag är en problemfri människa, aldrig sjuk, aldrig allergis - nada.
Jag har slutat röka, 5(dagar, idag) - Det kanske är en faktor som spelar roll?
Jag har aldrig käkat mycket godis, inte min grej. Mer sugen på fett, typ stekt bacon och ägg.
Tröttheten och hypad varierar mellan dagarna, men så har jag alltid varit...Så länge jag kan minnas.
Jag misstänker dock att detta var en engångsföreteelse. Men samtidigt när jag tänker efter minns jag att jag ibland, lite då och då får dessa "hunger attacker" - typ en vecka där jag är hungrig hela tiden...
Lite förvirrade kanske, men det är jag med.
btw, jag hade spänd mage ett tag (fick jag för mig iaf, ingen diagnos) Så jag provade köpa Dimetikon för skojskull, bara se vad som hände. Det hjälpte lite, men framförallt har jag börjat fisa mer. (nu käkade jag bara typ 20 piller, och har inte ätit på 1 månad.)