2010-05-24, 15:01
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Till dig vill jag nstan sga stick t helvete. Du kommer och klagar p cannabiskulturen men sjlv kommer du med l. Patetiskt. Du sger dessutom att du ska vara nykter... wtf?! Om folk vill ha sina klder r det upp till dem. Tror inte att klderna spelar s stor roll utan mer hur vi beter oss och agerar. Gissar p att du inte tycker om 4/20 som r i USA och Kanada varje r dr folk i stort stt har lindat in sig sjlva i cannabisblad?
Sjlv kommer jag g kldd som jag alltid gr. Det r vll lite det vill visa upp ocks? Att vi har folk som rker frn alla mjliga grupper och folkslag.
Sjlv kommer jag g kldd som jag alltid gr. Det r vll lite det vill visa upp ocks? Att vi har folk som rker frn alla mjliga grupper och folkslag.
Oj vad knsligt det verkar.
Jag hller med brisingr litegranna hr. Och jag hller inte med "cannabiskulturen". Rker du sjlv cannabis bara fr att hra hemma ngonstanns eller helt enkelt fr att du tycker om att gra det? r det p grund av det sistnmnda s spelar det vl kanske inte s stor roll om det finns en kultur eller om det finns jttemnga andra som gr det? S lnge man vet sjlv vad man gr!
Och det leder in till det hr pratet som har varit att man br hlla sig ngorlunda propert kldd? Att man fr att kunna visa sig ha rtt, mste kunna vertyga de som helt skert tror att man har fel. Att det r vanliga mnniskor som rker eller hller med, inte de som klr upp sig fr att visa fr hela vrlden att dom r en "smoker". Om man tnker rent logiskt i marknadsfringssynvinkel s skulle det helt enkelt leda till att det ltt fr lika dligt rykte som reggaefestivalen har ftt i media. Att hlla sig relativt nykter r ocks en bra id, speciellt om det nu kommer vara ppet omrde och liknande med mnga personer p samma plats.
Visst, det r jttehrligt att vandra runt i Chriss, sitta o spela gitarr med ngon p gatan eller liknande - men Sverige fungerar inte p samma stt n, helt enkelt!