• 3
  • 4
2010-07-28, 11:45
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellle
Snor tråden lite.. har kommit en ny smak (tror den är relativt ny...) från Catch, heter "Elder Lime", har inte sett den där jag brukar köpa... någon som vet om vilka butiker som säljer, om ni har sett den... det är en ljusgul dosa.

Det är bara en tillfällig sort i sortimentet för Catch vad jag vet. En väninna till mig snusar Catch och tidigare var det en rabarbersort hon snusade, men den blev utbytt till den du nämner vad jag vet. Ska finnas på b.la Pressbyrån har jag sett då jag köpt mitt snus.
Citera
2010-07-28, 14:21
Medlem
wuttwewts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellle
Snor tråden lite.. har kommit en ny smak (tror den är relativt ny...) från Catch, heter "Elder Lime", har inte sett den där jag brukar köpa... någon som vet om vilka butiker som säljer, om ni har sett den... det är en ljusgul dosa.
Här finns den på kiosken jag köper mitt snus, bara att kolla olika kiosker/affärer så hittar du nog.
Citera
2010-07-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot

Köp inte lös om du inte är van vid att baka.

Man måste ju bli van någongång. En fin ettan bak och en kaffe/öl slår det mesta i njutning.
Citera
2010-07-28, 16:32
Medlem
Hellles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Det är bara en tillfällig sort i sortimentet för Catch vad jag vet. En väninna till mig snusar Catch och tidigare var det en rabarbersort hon snusade, men den blev utbytt till den du nämner vad jag vet. Ska finnas på b.la Pressbyrån har jag sett då jag köpt mitt snus.

Fanns på pressbyrån, måste faktiskt rekommendera det, var väldigt fräscht, knappt någon tobakssmak utan mest citrus, lättöppnad dosa...fanns på ica också, väldigt najs
Citera
2010-07-28, 23:57
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenixen1989
Man måste ju bli van någongång. En fin ettan bak och en kaffe/öl slår det mesta i njutning.

Det är dagens statement helt klart!
Citera
2010-08-02, 11:47
Medlem
postpaketets avatar
Om du är färsk, Ettan portion.

Om du kan, lös, Ettan.

Citera
2010-08-02, 23:26
Medlem
Håll dig till ett budget snus redan från början.. annars springer stålarna iväg rätt fort om du blir van med de mer dyrare märkena.. Granit/kronan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in