2004-04-01, 20:45
Bannlyst
Jag vet att clenbuterol används som deff. Jag ska köpa lite nu just för att deffa men jag undrar över om jag också kommer öka i muskelmassa? Jag har aldrig dopat mig om man inte räknar med effedrin. Jag har läst här i forumet att man kan köra effe när man har uppehåll från clen. En kille på mitt gym säger dock att det är lungt att ta båda på en gång och att han alltid gör det. Vad säger ni?
Citera
2004-04-02, 01:38
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidw
Jag vet att clenbuterol används som deff. Jag ska köpa lite nu just för att deffa men jag undrar över om jag också kommer öka i muskelmassa? Jag har aldrig dopat mig om man inte räknar med effedrin. Jag har läst här i forumet att man kan köra effe när man har uppehåll från clen. En kille på mitt gym säger dock att det är lungt att ta båda på en gång och att han alltid gör det. Vad säger ni?

Preppen slutar la verka efter 2veckor ungefär...därför bytar man mellan dom.
Citera
2004-04-02, 03:00
Medlem
Aeolos avatar
aa precis som alladin sa..

v1-v2 clen
v3-v4 effe

osv...

du kommer inte bygga nån nya muskler på clennet...
Citera
2004-04-02, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davidw

många kan få små styrkeökningar på clrenbuterol person till person.
Citera
2004-04-02, 13:10
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
många kan få små styrkeökningar på clrenbuterol person till person.

Har också läst det...verkar ju vara begränsat antal som upplever det. Kanske Placebo så det "skriker om det"? Eller så är det så...
Citera
2004-04-02, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Har också läst det...verkar ju vara begränsat antal som upplever det. Kanske Placebo så det "skriker om det"? Eller så är det så...

Vet flera som ökat ca 3-4kg på bänken. Bättre än inget.
Citera
2004-04-02, 14:47
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Vet flera som ökat ca 3-4kg på bänken. Bättre än inget.

Det beror snarare på att man tänder till mer, knappast på att man fått ökad muskelmassa
Citera
2004-04-02, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Det beror snarare på att man tänder till mer, knappast på att man fått ökad muskelmassa

Jag skrev styrkeökningar, som sagt person till person..
Citera
2004-04-03, 00:21
Medlem
Aeolos avatar
Clenbuterol har ju en viss svag anabol effekt..så varför inte ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in