2013-07-08, 02:25
Medlem
Svensson94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Man köper biljett i huvudentrén till Skansen. Det är alltså en vanlig biljett för att vistas på området och inget specifikt för evenemanget, så det är samma pris för stå- och sittplats.

Hörde för övrigt att efter sommarturnén så ska Håkan ge sig ut på en klubbturné runt om i landet. När var senaste gången Håkan spelade på klubbar egentligen. Kan bli otroligt grymt då det förhoppningsvis finns utrymme för andra låtval än vad han brukar spela.

Hörde det också från denna intervju ( för er som missat) : http://www.youtube.com/watch?v=sC0L_jIKdWo
Citera
2013-07-09, 22:35
Medlem
Någon som vet säkert om extrakonserten läggs upp på SVT Play i efterhand? Sitter utomlands och får jag inte se den blir det inte kul...
Citera
2013-07-09, 22:43
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schoultz18
Någon som vet säkert om extrakonserten läggs upp på SVT Play i efterhand? Sitter utomlands och får jag inte se den blir det inte kul...
Skulle tippa att den ligger uppe i 30 dagar, så som de flesta programmen på SVT Play gör.
Citera
2013-07-09, 23:13
Medlem
Svensson94s avatar
Tyckte att Håkans skansen konsert blev riktigt lyckad! Speciellt efter " Nu kan du få mig så lätt " då sittplats publiken stod upp på nästan varenda låt!

Grymt Håkan!! Hoppas några fler fick mersmak av hans musik och förstår storheten i att vi har en av Sveriges genom tiderna största textförfattare i våran generation!
Citera
2013-07-10, 00:10
Medlem
Amazingthings avatar
Tittar på spelningen från skansen i detta nu, låter riktigt riktigt lovande än så länge!

Det enda jag ogillar är alla gråtande småtjejer som trängs längst fram med sina iphones i högsta hugg. Men det är sånt man får ta antar jag.
Senast redigerad av Amazingthing 2013-07-10 kl. 00:21.
Citera
2013-07-10, 09:49
Medlem
Galtsurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazingthing
Det enda jag ogillar är alla gråtande småtjejer som trängs längst fram med sina iphones i högsta hugg. Men det är sånt man får ta antar jag.

Ja, det är många som ogillar det, men frågan är ju vad det spelar för roll när det inte är du som uppträder inför rekordpublik på Skansen där nästan varenda kotte står upp i vissa utav låtarna. Tror inte Håkan bryr sig om att det många unga tjejer som gillar hans musik, det skulle inte jag heller göra om jag kunde skapa musik som folk gillade. Det är ju trots allt hans fans som gör att han kan fortsätta leva vidare på sitt musikskapande.

Har hitills sett halva konserten och måste säga att den är bra mycket bättre än jag förväntat mig.
En del riktiga tiopoängare i publiken dessutom, även om vissa säkerligen är långt under legal ålder.
Och visst fan var det Magnus Carlsson från Weeping Willows han sjöng en snabbis med? Sen var det några fler "kändisar" jag tyckte mig känna igen.

Helen Sjöholm dessutom <3
Vilken kvinna.
Senast redigerad av Galtsurka 2013-07-10 kl. 09:55.
Citera
2013-07-10, 11:24
Medlem
kezz89s avatar
Jag bor granne med Håkan Hellström men har bara hört låten Känn ingen sorg, är det fel på mig?

Är han så bra? Ser lite på konserten från igår men förstår inte riktigt vad som är bra, inte min typ av musik förmodligen.
Citera
2013-07-10, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89
Ser lite på konserten från igår men förstår inte riktigt vad som är bra, inte min typ av musik förmodligen.
Du är nog något på spåret där i ditt antagande.
Citera
2013-07-10, 14:22
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av National..Acrobat
Du är nog något på spåret där i ditt antagande.

Tror också detta!
Citera
2013-07-10, 15:26
Medlem
Thornhills avatar
Han skulle kört Pistol!
Citera
2013-07-11, 00:48
Medlem
Presentpappers avatar
Tittar inte fören nu på extrakonserten på Play och kan inte annat än att ryckas med i draget och den härliga atmosfären, för jäkla bra!

Citat:
Ursprungligen postat av moviemovie
Hörde för övrigt att efter sommarturnén så ska Håkan ge sig ut på en klubbturné runt om i landet. När var senaste gången Håkan spelade på klubbar egentligen. Kan bli otroligt grymt då det förhoppningsvis finns utrymme för andra låtval än vad han brukar spela.

Det där låter riktigt fint får jag säga! Som du säger finns det säkert då chans att andra, för den stora massan mer okända låtar, får plats på scenen. Det vore riktigt roligt!
Senast redigerad av Presentpapper 2013-07-11 kl. 01:00.
Citera
2013-07-11, 19:33
Medlem
snillet_1s avatar
Tyckte Sjöholm var helt malplacerad. Hennes stil passar inte in där med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in