2010-05-06, 16:16
Medlem
Hej!

Jag känner ofta att jag har något emot tjejer som är toksnygga. Att det inte är aktuellt att ragga på dem av olika anledningar som exempelvis:

- att de inte vill ha något förhållande eftersom de har potentialen att knulla runt
- att de ändå kommer lämna en för någon i deras egen klass
- att det skulle vara deppigt att vara tillsamans med någon som man vet är mycket snyggare än man själv

Vad säger ni?
Citera
2010-05-06, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bujjakka
Hej!

Jag känner ofta att jag har något emot tjejer som är toksnygga. Att det inte är aktuellt att ragga på dem av olika anledningar som exempelvis:

- att de inte vill ha något förhållande eftersom de har potentialen att knulla runt
- att det skulle vara deppigt att vara tillsamans med någon som man vet är mycket snyggare än man själv

Vad säger ni?

Det finns INGA brudar som är för snygga! Så enkelt är det.
Citera
2010-05-06, 16:20
Medlem
julsmutss avatar
Jag känner faktiskt igen mig i det där. Stör mig på dem, antagligen för att jag tror att jag inte kan få dem. Irriterar mig på att inte bli uppmärksammad av såna tjejer.
Citera
2010-05-06, 16:20
Medlem
UAAs avatar
Det är för att du ger upp innan du försökt.
Citera
2010-05-06, 16:21
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Hej!

Vad säger ni?

Jag säger att du överanalyserar och att du, möjligtvis omedvetet, är tillräckligt medveten för att satsa på köttstycken i din egen klass. Men visst känner jag igen mig lite i att man som kille nästan presumerar att vissa snygga tjejer är ointressanta, men det har väl mer med deras självmedvetna attityd än utseende att göra.
Citera
2010-05-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GringoBerra
Det finns INGA brudar som är för snygga! Så enkelt är det.

Om jag själv hade varit två gånger så snygg som i nuläget hade jag hållt med dig eftersom jag då skulle ligga i de snyggaste tjejernas klass.
Citera
2010-05-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Jag säger att du överanalyserar och att du, möjligtvis omedvetet, är tillräckligt medveten för att satsa på köttstycken i din egen klass. Men visst känner jag igen mig lite i att man som kille nästan presumerar att vissa snygga tjejer är ointressanta, men det har väl mer med deras självmedvetna attityd än utseende att göra.

Ja, visst är det en överdriven analys som kanske inte går att göra eftersom folk är så pass olika även inom sin snygghetsklass. Men det känns som detta tankesätt sitter i ryggmärgen och inte är en "on-the-fly" analys varpå den är svår att bli av med.

Att snygga tjejer som vet att de är snygga och vet hur de kan utnyttja detta är störande är helt klart. Men även snygga tjejer som man inte vet något om tycker jag ofta är motbjudande. Detta kan ju iofs bero på att man antar att dessa tjejer har en dryg attityd.
Citera
2010-05-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Det är för att du ger upp innan du försökt.

Det är nog en stor del av anledningen till störningsmomentet. Att jag är för feg för att ragga och när jag väl vågar göra det gör jag det dåligt.
Citera
2010-05-06, 16:36
Medlem
GregerMoeks avatar
Haha, tjejer som är sjukt snygga vet garanterat om det själva.
Personligheten kan dock vara okej, det beror ju på ifall de är sådana som vill ha komplimanger för hur de handlar eller för hur de ser ut. Jag brukar skratta lite för mig själv när jag ser att tjejer i närheten som vet att de är sjukt snygga tittar på en i ögonvrån bara för att kontrollera att jag ska bli helt hänförd utav henne.

Lite kul att några behöver bekräftelse trots att de redan vet eller borde veta att de är snygga.

Tjejer som är för snygga är dock inte irriterande för mig på samma sätt som dig. Jag stör mig inte (eller i alla fall inte mycket på) att jag aldrig kommer få en sådan, jag stör mig mest på att det är så jävla svårt att slita blicken från dem! Man måste fan sitta och småtitta lite hela tiden, inget annat finns i skallen när de är i närheten. Försöker man koncentrera sig på något annat så poppar de ändå upp i skallen och man måste titta lite för att bekräfta att det man såg var verkligt.

Skulle aldrig få för mig att börja rå-ragga på en sådan här individ dock trots att hon började snacka med en, jag hade antagligen försökt vara så normal som möjlig och bara anta att hon hade en pojkvän. Jag är (på gott och ont) ingen raggningsmaskin som de flesta killar verkar vara.
Citera
2010-05-06, 16:38
Medlem
Ratads avatar
Jag håller med TS lite halvt om halvt. Jag drar mig för att försöka få toksnygga tjejer för jag kan inte komma på vad jag kan tillföra hennes liv.
Citera
2010-05-06, 16:42
Medlem
SnaggGerRaggs avatar
Citat:
Hej!

Vad säger ni?

Det är skit att ha en FÖR snygg tjej. Jag har haft det i 5 år. Det är nice med sexet, utöver det är det bara nackdelar.
Citera
2010-05-06, 17:14
Medlem
hansolo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnaggGerRagg
Det är skit att ha en FÖR snygg tjej. Jag har haft det i 5 år. Det är nice med sexet, utöver det är det bara nackdelar.

Jag förstår din poäng, det måste vara självförtroendekrävande. Men ändå, nice att ha en het brud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in