2010-05-05, 21:01
Medlem
Hej!

Blev otroligt upprörd över SVTs dokumentär "Vargkriget".
Det mest upprörande i filmen anser jag är det förgiftade kött som läggs ut. Finns flera fall där hundar dött då ätit förgiftat kött i skogen, det senaste jag läste om var i Dalarna.

Undrar därmed om någon vet eller trors sig veta vilka som är med i filmen?
Kvalificerade teorier är välkomna om de är seriösa.

Vill inte ha en någon diskussion om filmen är sann eller inte. Vill heller inte har någon diskussion om för eller emot varg. Vill bara ha svar på frågan!!!
2010-05-05, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gleipner
Hej!

Blev otroligt upprörd över SVTs dokumentär "Vargkriget".
Det mest upprörande i filmen anser jag är det förgiftade kött som läggs ut. Finns flera fall där hundar dött då ätit förgiftat kött i skogen, det senaste jag läste om var i Dalarna.

Undrar därmed om någon vet eller trors sig veta vilka som är med i filmen?
Kvalificerade teorier är välkomna om de är seriösa.

Vill inte ha en någon diskussion om filmen är sann eller inte. Vill heller inte har någon diskussion om för eller emot varg. Vill bara ha svar på frågan!!!

Tror du på fullt allvar att om man kände nån som var med i det programmet skulle ge dig namnet....
Ta mig inte fel, skulle gärna se att de personer som förgiftar kött själva skulle smaka på sin egen medicin.
Men varför skulle man hänga ut dom med namn ??
Förhoppningsvis håller Polisen på med en förundersökning gällande det förgiftade köttet.
2010-05-05, 21:19
Medlem
Nepp, du har rätt. Jag tror inte att någon kommer att ge mig namnen på de som var med.
Men genom att lägga ut denna tråd, så försöker jag iallafall få tag i namnen.
2010-05-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gleipner
Nepp, du har rätt. Jag tror inte att någon kommer att ge mig namnen på de som var med.
Men genom att lägga ut denna tråd, så försöker jag iallafall få tag i namnen.

Är det bara namnet på dem som förgiftade köttet du vill ha namnet på eller är det alla som utmålades som varghatare ?
Bara en nyfiken fråga till, vad ska du med namnen till ? Planeras det kanske en "hämnd" ?
2010-05-05, 21:41
Medlem
Nej, det planeras ingen hämnd. Jag vill veta vilka de är av nyfikenhet.
Finns många exempel på hur FB anhängare försöker luska ut vilka det är som är inblandade i brott. Eller man kanske bara vill vet vilka som Prinsessan Madeleine legat med.

Vill givetvis veta namnet på så många som möjligt.
2010-05-05, 21:42
Medlem
Gabrieluss avatar
https://www.flashback.org/t1185760
2010-05-06, 00:29
Moderator
nobodys avatar
Finns redan en tråd.
Tråd låst.
Mvh MOD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera