Jag är fan skeptisk alltså. Tycker det är för mycket som inte är likt. Ögonen, ögonbrynen, håret, kinderna. Nja... Tills någon hittar originalbilden hävdar jag att nakenbilden är äkta.
Du är fanimej ett jävla ägg. Kolla igen. Det är originalansiktet, titta på luggen och munnen. Här är en annan vinkel på vad som måste vara samma rum(BRA JOBB Patrol17!):
Citat:
Ursprungligen postat av Patrol17
Ser det inte ut som att vara samma kök som "Totally Tabitha" står i på denna bilden?
Jag är fan skeptisk alltså. Tycker det är för mycket som inte är likt. Ögonen, ögonbrynen, håret, kinderna. Nja... Tills någon hittar originalbilden hävdar jag att nakenbilden är äkta.
Asså seriöst. Sök hjälp nu!!! Du mår inte bra!!!! Ring 112 nu!!!!
Nu har jag något att säga! Ta genast bort bilden! Det är jag som tagit bilden och jag lovade att den inte skulle spridas, ja jag lovade s¨snälla ta bort den och ni andra kan väl sluta läsa tråden, hur ska jag nu förklara detta för Bettan?
Faan vad pinsamt...
/Provokatör
"DS" Och ja jag har manipulerat bilden lite tog bort den sista toffsen mha paintbrush. "DS"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!