Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-06, 16:44
Medlem
Racksarnss avatar
Jag hörde av en bekant som "känner en kille" som är jämnårig med hon som dog och sa att hon hade blivit gravid och att hennes pojkvän (som förövrigt var av utländsk bakgrund) bestämde sig för att han inte alls ville bli pappa.

Som sagt är detta bara rykten men är det någon annan som hört något liknande?
Citera
2010-05-06, 16:49
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racksarns
Jag hörde av en bekant som "känner en kille" som är jämnårig med hon som dog och sa att hon hade blivit gravid och att hennes pojkvän (som förövrigt var av utländsk bakgrund) bestämde sig för att han inte alls ville bli pappa.

Finns det bekräftade uppgifter att hon är gravid.
Det vore inte första gången som ryktena startades på FB och sedan kommer tillbaka andra vägen vilket bekräftar ryktena ännu mer.

Ska en 16 åring verkligen mörda för att en tjej är gravid och inte vill göra abort. Denna typ av mord är väl bara vanligt om pappan redan har familj eller förhållanden.

Jag tror mer på svartsjuka.
Citera
2010-05-06, 16:50
Medlem
Tom Bradys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racksarns

Abort? Det är ju så jävla inne nuförtiden. Eller hade vår kära GM inte hört talas om den grejen...
Citera
2010-05-06, 16:56
Medlem
Vet någon vilken skola GM går på nu?
Citera
2010-05-06, 16:56
Medlem
glockengolds avatar
sms går att ta fram även om de raderats, percis som en hårddisk som inte blivit totalt dödad med en hammare, går det att återställa så sjukt mycket mer än man kan tro. Jag har fått detta bekräftat i form av beslagtagen lur och dator som jag raderat mess på, samt en hårddisk som jag formaterat med x antal program..trodde dom skämtade när dom visade materialet som hade återställts, och som jag var helt övertygad om att det inte ens existeradei microfragment.. jaja.. som vanligt vet och kan snuten mer än man tror.
Citera
2010-05-06, 16:59
Medlem
spetznazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Brady
Abort? Det är ju så jävla inne nuförtiden. Eller hade vår kära GM inte hört talas om den grejen...

Kan det vara någon annans barn hon bar på?
Hur reagerade i sådana fall Herr Pizzabagare på detta när BO berättar att hon legat med en annan kille och blivit gravid?
Citera
2010-05-06, 16:59
Medlem
Kenty-59s avatar
Ingen som kan skicka upp en bild på kurden..
Citera
2010-05-06, 17:00
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetznaz
Kan det vara någon annans barn hon bar på?
Hur reagerade i sådana fall Herr Pizzabagare på detta när BO berättar att hon legat med en annan kille och blivit gravid?

Precis, förmodligen blev han svartsjuk!
Jag upplevde att de inte var så nära vänner eller var de ett par.
Citera
2010-05-06, 17:08
Medlem
googlar man "bbaarrzzaann" får man upp ett youtube konto med 6st upplagda filmer inspelade i den aktuella staden

edit: skulle kunna va vem som helst egentligen
Senast redigerad av morotspojken 2010-05-06 kl. 17:10.
Citera
2010-05-06, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbrytaren
Måste ju erkänna att intrycket av henne inte är Guds bästa barn precis.
Det spelar väl egentligen ingen roll om hon inte var ett av guds bästa barn och kanske drack och rökte osv en del. Det kan väl knappast kvalificera någon för att bli mördad.

Om det nu stämmer att hon har varit otrogen eller är gravid så är man ju minst två om det och det är en feg lösning att ta till våld för att lösa saker.
Citera
2010-05-06, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
sms går att ta fram även om de raderats, percis som en hårddisk som inte blivit totalt dödad med en hammare, går det att återställa så sjukt mycket mer än man kan tro. Jag har fått detta bekräftat i form av beslagtagen lur och dator som jag raderat mess på, samt en hårddisk som jag formaterat med x antal program..trodde dom skämtade när dom visade materialet som hade återställts, och som jag var helt övertygad om att det inte ens existeradei microfragment.. jaja.. som vanligt vet och kan snuten mer än man tror.

HELT RÄTT!!
allt spars i telefonens minneskort vilket gör att polisen bara kopplar in sina datorer i kollar igenom telefonen på raderade sms på ett kick...

även vart telefonen varit tidigare går att se på både SIM-kort o IP-nummer vilket kanske inte var så smart av GM.

mvh.T
Citera
2010-05-06, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold

Då har du använt fel program, helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in