Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-08, 08:51
Medlem
johnjohns avatar
Jävligt korkat att tro att det bara är pojkar från utlandet som förnedrar sina flickvänner. Killen i det här fallet ska liksom Flickan och pojken i Sturebyfallet och alla andra unga mördare sitta inne en lååååång tid.
Citera
2010-05-08, 09:04
Medlem
hedersmord enligt expressen. suck..

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1980171/beatrice-mamma-det-var-ett-hedersmord
Citera
2010-05-08, 09:17
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan

Nae, hedersmord enligt offrets mamma, inte Expressen..
Citera
2010-05-08, 09:25
Medlem
BRZMs avatar
Jahapp, ytterligare påökning på BRÅs statistisk över utlänningars överrepresentation.
Citera
2010-05-08, 09:35
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Vad fan är det med 90-talisterna som mördar folk stup i kvarten?

Undrar också det, är det den första generationen som på något sätt är internetskadad undrar man nästan, all djävla blogg, facebook, kroppshets, modehets, näthatande osv??

jag skyller på internet, haha. Vad håller jag på med, det kan väl inte stämma?
Citera
2010-05-08, 10:12
Medlem
CopterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan

Nämner ni fortfarande det här? Jag tror det är den 6:e gången i tråden. Det finns inget behov utav att fortsätta linka till artikeln , det bidrar bara till trådens förfall.

OnT : Har någon hört någonting kring de där mobilerna som pojken ska ha slängt iväg? De kan bli ganska avgörande vid en rättegång för att bevisa mord.
Citera
2010-05-08, 10:13
Medlem
CopterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Orkar inte läsa igenom 120 sidor. Men är det så att tjejen särat frivilligt för kulturberikaren, och därigenom blivit gravid, eller rör det sig om en tidigare våldtäkt?

Hon blev frivilligt gravid med pojken då de tidigare har haft ett förhållande som har varat i drygt ett halvår.
Citera
2010-05-08, 10:14
Medlem
käppss avatar
Verkar ganska klarlagt nu att det rör sig om en utlänning som vill rädda sin så kallade "heder" inför sin far och övrig släkt. Internetskadade, jag vet inte. Starkare kontroll på vilka som tar sig in i landet kanske hade varit en bättre åtgärd i detta fall. Då hade flickan varit vid liv nu.
Citera
2010-05-08, 10:16
Medlem
nollprocents avatar
Klassiskt problem! Babbarna är redan i ung ålder sliskiga och uppträder med ett stort självförtroende, vilket verkar uppskattas av våra Svenska små tjejer. Dom Svenska tjejerna förstår inte att dom leker med döden, så fort dom gör något som naggar på babbens heder! Vi kan inte blanda vår naiva och oskyldiga mentalitet med deras äta eller ätas mentalitet. Så till alla föräldrar med barn, gör som jag! sätt stopp i dörren!

Jag menar, han farsa blev galen för att han hittade en bild i mobilen, där han håller om en Svensk tjej, på sätt och vis förstår jag honom, för jag skulle bli galen om en babbe höll om min dotter, skillnaden är att jag har Inte skickat min familj till IRAK,
Citera
2010-05-08, 10:17
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopterN
Nämner ni fortfarande det här? Jag tror det är den 6:e gången i tråden. Det finns inget behov utav att fortsätta linka till artikeln , det bidrar bara till trådens förfall.

OnT : Har någon hört någonting kring de där mobilerna som pojken ska ha slängt iväg? De kan bli ganska avgörande vid en rättegång för att bevisa mord.

Inte mer än vad som står i Aftonbladet och där säger de att telefonerna fortfarande inte är hittade.
Citera
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av käpps
Verkar ganska klarlagt nu att det rör sig om en utlänning som vill rädda sin så kallade "heder" inför sin far och övrig släkt. Internetskadade, jag vet inte. Starkare kontroll på vilka som tar sig in i landet kanske hade varit en bättre åtgärd i detta fall. Då hade flickan varit vid liv nu.

Starkare kontroll? Snarare totalstopp och deportering av främmande element. Då hade BRÅs statistik sjunkit avsevärt.
Citera
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-och-yy
helvete också de jävla svin från MÖ sabbar för alla andra invandrare.
Funderar på hur vare det om invandrare organiserade sig och mördade sona här svinj. I syfte att sätta skräck bland alla som läser sina problem genom att mörda.
skit i om ni fattar vad jag menar jag vill få tag i den jävla typ. skulle såga av honom hans jävla ihåliga huvud med en motorsåg av märket (HUSKVARNA)

haha! "HUSKVARNA"

kan trösta dig med att det verkar som att man i sverige börjar skilja på invandrare och invandrare nuförtiden iofs, MENA är ju det nya modeordet som kategoriserar en viss typ, så om du inte är MENAre så är du inte i skottgluggen på samma sätt skulle jag tro.

Håller med dig, gärningsmannen förtjänar en Huskvarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in