2010-05-05, 12:10
Medlem
Som titeln säger så är mitt förslag att varför inte införa en funktion där man kan se vilken sida man senast svarade på.

Exempel:
Jag ser en gammal tråd jag skrev i för nått år sen, men minns inte vad jag skrev eller vilken sida det var på så därför önskar jag (Och säkerligen andra) en funktion där du kan se vilken sida du senast postade ett inlägg på i nämnda tråd.

Tack för mig.
Citera
2010-05-05, 12:12
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashsack
Som titeln säger så är mitt förslag att varför inte införa en funktion där man kan se vilken sida man senast svarade på.

Exempel:
Jag ser en gammal tråd jag skrev i för nått år sen, men minns inte vad jag skrev eller vilken sida det var på så därför önskar jag (Och säkerligen andra) en funktion där du kan se vilken sida du senast postade ett inlägg på i nämnda tråd.

Tack för mig.
Annars trycker du bara på ditt användarnamn och sen "Se fler inlägg av" så får du upp en lista på alla inlägg du har gjort. Det är faktiskt inte så jobbigt

EDIT: "Hitta fler inlägg av" stod det visst.
Citera
2010-05-05, 13:39
Medlem
epost72s avatar
Ja eller så söker man helt enkelt på a:användarnamn i tråden, översta träffen är ens senaste post.

a:Trashsack
Citera
2010-05-06, 09:59
Medlem
Ja det vet jag, men då måste man leta igenom en lista av alla inlägg och man kanske inte minns när man skrev detta inlägg. Jag efterfrågar en funktion som tar en till inlägget direkt.
Citera
2010-05-06, 18:49
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ja det vet jag, men då måste man leta igenom en lista av alla inlägg och man kanske inte minns när man skrev detta inlägg. Jag efterfrågar en funktion som tar en till inlägget direkt.
Hur ska funktionen veta vilket inlägg du är ute efter då?
Sökfunktionen som epost påpekar är ju precis det du efterfrågar, du kommer ju alltid vara tvungen att gå igenom en lista av dina inlägg, hur skulle det annars gå till?
Citera
2010-05-06, 19:26
Bannlyst
Citat:

Man skriver ett nytt inlägg i tråden, och sen klickar man på sina inlägg i just den tråden och vips så är det där.
Citera
2010-05-06, 19:33
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Man skriver ett nytt inlägg i tråden, och sen klickar man på sina inlägg i just den tråden och vips så är det där.
Sättet som epost beskriver är avsevärt mycket bättre, då man inte behöver posta ett inlägg "bara för att".
Citera
2010-05-06, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Sättet som epost beskriver är avsevärt mycket bättre, då man inte behöver posta ett inlägg "bara för att".

Ja man bör ju ha nåt att säga om man ska skriva nåt. Och har man flera tusen inlägg sen man skrev i tråden så känns det nog lättare att komma fram till något att säga i tråden än att leta, men du får göra som du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in