Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Jag har inte sagt att han har skrivit det som moderator.
Jag ifrågasätter att man ska vara moderator i ett forum när man saknar kunskap om det forumets ämne!
Enkelt svar för att döda diskussionen.
JA, man kan vara moderator i ett forum där man inte har någon kunskap i forumets ämne
Din uppgift som moderator är inte att faktagranska inlägg, inte heller är den att posta det rätta svaret.
Din uppgift som moderator är att se till att forumets regler efterföljs, och så länge det inte finns några klagomål mot Visf om den saken, så är hela den här tråden bara en stor gnälltråd om att "denne användaren har åsikter som jag inte gillar, stäng av honom".
Sorry, not gonna happen.
Kan tilläggas att jag är moderator i Pedofili-forumet, och min kunskap om det ämnet är ganska liten, har liksom inget intresse av att läsa in mig på det hela....
Men som har sagts ovan, det är normalt sett en fördel om man som moderator har ett intresse av forumet ifråga, då man läser mer i trådarna och kan rensa lite oftare, men det är faktiskt inget krav.
Och sen som har sagts ovan, vad Visf har postat är en åsikt, något som alla får ha här på flashback, och moderatorer klassas som användare i sina inlägg såvida de inte är i fetstil och underskrivna med "/mod".