2010-05-05, 02:27
Medlem
tihimasmos avatar
Hej allihopa. Jag såg en gång en film, där ett gäng grabbar fick besök av en strippa och ett kamerateam. Stripteasen övergick till att strippan började suga av grabbarna som satt i en soffa. Någonstans under akten hade grabbarna fått ögonbindlar och strippan bytte väldigt försiktigt plats med manliga medlemmar ur kamerateamet. På något vis insåg grabbarna i soffan vad som hände och de blev upprörda när de förstod att de blivit avsugna av män. Filmen verkade fantastiskt realistiskt och jag kunde faktiskt inte helt avfärda den som fiktiv.

Jag har dessutom sett reklam för filmer där en man tar en kvinnas plats vid ett gloryhole och ägaren till snoppen i hålet skall enligt reklamen vara helt ovetande.

Det var så länge sedan jag såg allt detta att jag inte minns mer. Vet någon vad jag talar om?
Jag blev så fascinerad av detta och jag vill se mer. Finns det några vettiga sökord? Finns det en hel genre av detta och vad heter den? Någon som har länkar?

Tack
Citera
2010-05-05, 04:47
Medlem
Marviils avatar
Hoppas verkligen inte att det finns en hel genre av sån dynga
Citera
2010-05-06, 02:49
Medlem
Grumbledocks avatar
Dolda kameran unrated?
Såg en film på xhamster (eller något liknande) där det var glory-holes
Först var det en vanlig "snygg" tjej som började suga, sen tog en kille ur teamet över (med grov mustasch), det dröjde inte många sug innan de flesta fick panik och drog tillbaka sin penis då de kände mustashen. Men en kille gillade visst behandlingen, när gubben (50+) slutade suga, började han vifta med kuken och ville ha mer av "tjejen" med mush?!

(påminner lite om scenen i den underbara "Another Gay movie, en komedi i en stad där nästan alla är homo, och far/son möter varandra av misstag i ett glory-hole. Svårt komisk film )
Citera
2010-05-06, 02:53
Medlem
Haha, ingen aning men epic jävla win på det i alla fall!
Citera
2010-05-06, 07:52
Medlem
Vidrigt och det skulle bli ordentliga knogmackor om det skulle hända mig...

Men som alla andra p-rullar är det givetvis fake och uppgjort..

.
Citera
2010-05-06, 09:19
Medlem
grasens avatar
Finns ett klipp på efukt där en kille byter plats med en kvinna vid ett gloryhole.
Leta får du göra själv.
Citera
2010-05-06, 10:01
Medlem
L-illuminatos avatar
95% av all porr som reality genren är uppgjord,
Stilen kallas Gonz/Gonzo efter en av grundarna. Går i Princip på att det är så litet team som möjligt och han som filmar deltar oftas i akten så det blir ett POV (point of view) så att den som tittar känner större delaktighet. Dock är de flesta grejerna som
Hypnotrick, Chick Trick, Milf Hunter, Bangbus, Cum Fiesta, Fuckteam 5, College Fuckfest och givetvis Girls gone wild helt uppgjorda.

I och med att det är stora miljoner i omsättning i företagen så vill dom inte riskera stämningar. Var tror du dom "blörrar" ansiktet på många "statister" när dom väl filmer på gator och torg och liknande.
Så med all sannoklikhet är denna nisch av gonzo porren också uppgjord vet att Bangbus hade en serie där dom ragga upp killar i bilen drev med dom och psyka dom med en massa bögskämt. Sen fick killen hålla på med en tjej för att sedan en kille skulle börja hålla på.

Finns en dokumentär om Bangbus var uppe på youtube innan, där dom har gått igenom hur man landar en roll:
Dom annonserar efter adult models
Du kommer sedan på intervju
du får skriva på ett kontrakt
Sedan drar hela bangbus grejen igång du blir tillsagd var du ska befinna dig i en viss tidpunkt
dom "råkar" åka förbi med bussen hämtar upp dig
I "tidiga" bangbus var det också ofta möjligt för tjejen att bli påsatt av sin pojkvän/kk istället för att av en av deras regulars. Så i Tidiga avsnitt hade Sanchez alltid med sig en rad olika "kompisar" som egentligen var tjejrnas respektive detta koncept skrota dom dock senare.

Vet att det finns någon sällsynt Bangbus film när dom är i östeuropa med Robert Rosenberg där dom faktiskt raggar upp en tjej i bussen som får skriva på ett disclaimer avtal och kontrakt i bussen (som även måste vara ganska klippt då de klipper bort scenerna där dom förklarar hur hela porrscenen kommer förlöpa osv) kan vara en av de få verkliga scenerna.
Citera
2010-05-06, 12:32
Medlem
Bobby Creeks avatar
Hahah jag har sett DEN klippen! Vill se den igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in