Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Bara jag har nog 3 konton (Dock så är de här de första som jag är aktiv användare på.) dom andra har jag inte postat många inlägg alls på. (NEJ de är inga troll konton.) Jag har helt enkelt inte blivit nöjd med användarnamnet.
Tror att de kommer att ta ett tag innan vi kommer upp i 500 000 konton. Men de är nästan lite onödigt att folk ska ha en massa konton, Säger inte att de är fel men om man tänker efter så ligger dom väll bara och tar upp plats. Säkert inte allt för mycket =)
Men en sak som skulle intressera mig är att få veta hur många % av alla 398 405 som är avstängda. Och om jag ska vara ärlig så tror jag att dom flesta som blir avstängda reggar ett nytt konto samma dag =)
Jag tror du har rätt, och för flashback´s del är det både bra och dåligt tror jag, bra för att dom tjänar pengar (den som säger att det inte finns dom som blir avstängda och reggar ett nytt konto & betalar 30:- för att komma igång direkt: -Tänk om

)
Men dåligt för att dessa (numera) troll inte skriver sin "ärliga åsikt", utan skriver för att inte bli upptäckta, det blir mao en massa "konstigheter" istället.
Jag ser ingen lösning på detta, jag bara konstaterar hur det förmodligen ligger till. Förmodligen så är det väl som med allting annat att pengarna styr även här, och då får vi nog räkna med att det kommer att se ut så här på flashback tyvärr.