• 2
  • 3
2010-05-15, 02:16
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakeinator
en snus som är väldigt god är göteborgs rape
den borde du testa :P
och mocca wintergreen säljer dom den på vanliga snus ställen?
jag smakade på någon snus som smakade jenka men har letat efter den jättelänge nu men hittar den inte :S
bränt typ 400kr på typ.
den jag smakde var ngn ört snus jag köpte på statoil typ.

XQs heter den snus som smakar Jenka, förövrigt tobaks och nikotinfri och fräter sönder käften på en.
Citera
2010-05-16, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
XQs heter den snus som smakar Jenka, förövrigt tobaks och nikotinfri och fräter sönder käften på en.
Jag gillar faktist när det fräter :P just nu snusar jag göteborgs rape och jag saknar att det inte fräter ngt med dom :P men dessa har jag innan smakat på (om det är dom jag tror det är) och dom smakar ju precis som jenka och smaken försvinner ju aldrig jag går nu i 1an av gymnasiet och jag smakde på jenka snuset i 7an och jag har fortfarande våta drömmar om det :P
Citera
2010-05-16, 03:07
Medlem
Vill du smaka nåt annorlunda, så testa Mellgrens Officersnus! Deras snus är fermenterad, alltså inte samma tillverkningsätt som Swedish Match, men väldigt blöt och gott.

Cottonpicker: Nästan rätt gissat
Citera
2010-05-16, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Cottonpicker: Nästan rätt gissat

hur svårt är det. jag sa att jag går i första ring då är det bara 16 eller 17 man kan vara ju sålänge man inte hoppat upp eller gått om en klass ju
Citera
2010-05-17, 02:04
Medlem
Det skulle vara ett klockrent slut på denna tråden... Men nej.

Finns det något annat snus förutom all mocca, catch och grov xtra stark som är starkt och har söt smak i en vanlig allehanda butik? Den grova e ju fin men påsarna är som att lägga in en sten inlindat i papper under käften. Borde finnas lika mycket snus som stjärnor på himlen imo. Varvar nytt varje vecka o nu smakar fan allt likadant.
Citera
2010-05-17, 15:30
Medlem
core_s avatar
Nu har jag fan ledsnat

drdracula141
Azules
CronoS
Mesmero

åker på varsin tillsägelse för att de prompt skulle börja kommentera en viss persons ålder med inlägg som inte har ett skit med ämnet att göra

/Mod
Citera
2010-05-17, 17:02
Medlem
Raderade du också våra inlägg?

För att hålla till topic; Testa Skruf Tranbär eller Skruf Stark, det är fräscha snus med lite högre nikotinhalt och påsarna de använder är riktigt bra!
Citera
2010-05-18, 19:39
Medlem
TheEducatedFools avatar
Oden är väl rätt nylanserat?

Älskar du starkt snus kommer du vilja gå till fabriksägaren och slicka honom/henne mellan tårna
Citera
2010-05-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEducatedFool
Oden är väl rätt nylanserat?

Älskar du starkt snus kommer du vilja gå till fabriksägaren och slicka honom/henne mellan tårna
Jag har förmånen att veta vem han är och jag skulle lika starkt som snuset rekomendera att inte slicka han mellan tårna
Citera
2010-05-21, 17:57
Medlem
TheEducatedFools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsin18
Jag har förmånen att veta vem han är och jag skulle lika starkt som snuset rekomendera att inte slicka han mellan tårna

Jag menar inte det inte bildligt ju, hahaha

Men seriöst, jag fick ett sådant glädjefnatt av det där snuset, så
Citera
2010-05-22, 10:29
Medlem
gladamanges avatar
rapeee ftw
Citera
2010-05-22, 22:16
Medlem
Zohans avatar
catch
Senast redigerad av Zohan 2010-05-22 kl. 22:48.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in