2010-05-04, 18:27
Medlem
Mista Blistas avatar
Hallå hallå! Känner mig svårt efterbliven just nu. Installerade DAEMON på en ny dator, förde över en ISO till nämnda dator, monterade i DAEMON men hade ingen annan mediaspelare än windows egen och där funkade den inte. Så jag laddade ner VLC, tog bort ISO:n från DAEMON för att montera om den (hade väl säkert inte behövts) och i samma veva råkar jag dubbelklicka på ISO:n som ligger på skrivbordet och ange att "den här sortens fil skall alltid öppnas med DAEMON". Och nu går skiten inte att montera! Vad göra?! Om det nu är det som det beror på, hur "avmarkerar" jag mitt val att ISO alltid ska öppnas med DAEMON?

Hilfe!
Citera
2010-05-04, 18:33
Medlem
Mista Blistas avatar
glöm det, det löste sig
Citera
2010-05-04, 19:31
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Berätta gärna din åtgärd då det kan finnas fler personer som kan stöta på detta problem.
Citera
2010-05-04, 20:01
Medlem
Mista Blistas avatar
Åtgärden var att det var VLC som jag fick installera om. Anledningen att det inte gick att mounta ISO:n igen var att man tydligen bara behöver göra det en gång så funkar det att spela upp den sedan. Sen att jag fortfarande inte vet hur man "avaktiverar" mitt val att i fortsättningen öppna ISO filer i DAEMON är ett annat problem, men ett jag troligtvis kan lära mig att leva med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in