2010-05-04, 13:26
Medlem
Conceptions avatar
Nytt LOTR inspirerat rollspel.

Kan det vara något tror ni?

http://www.youtube.com/watch?v=ecyOpzuVEFc

Kul man ska kunna köra Co-op hela kampanjen tre spelare i varje fall.

www.warinthenorth.com
Citera
2010-05-04, 13:33
Medlem
blablanicks avatar
Börjar kännas lite uttjatat med lotr-spelen, även om detta (precis som de andra) såg jävligt snyggt ut.
Citera
2011-10-30, 11:33
Medlem
Saffoks avatar
Enorm bump. Release närmar sig och jag har försiktiga förhoppningar på detta spel. Har länge saknat ett riktigt bra LotR-spel då inget tidigare direkt har tilltalat mig trots att det funnits ett antal att välja mellan.

Har ingen större koll på hur detta kommer bli egentligen, mer än att det verkar intressant med 3 player co-op. Gillar också faktumet att det är ett Action RPG då jag gillar karaktärsutveckling vilket man inte får om det är ett renodlat Hack n' Slash.

Lite dålig timing dock att det sammanfaller med flera andra stora spelsläpp (BF 3, CoD MW 3, Elder Scrolls V) vilket gör att det riskerar att falla i skymundan om det inte är riktigt jävla bra.
Citera
2011-10-31, 18:31
Medlem
Happyface1337s avatar
Någon som vet OM/NÄR det släpps till PC?
Citera
2011-11-01, 22:11
Medlem
Viches avatar
http://www.webhallen.com/spel/pc/111748-lord_of_the_rings-war_in_the_north_inkl_forbokningserbjudande

Samtidigt som resten, 9onde November!

Har inte hört ett ord om spelet innan idag, och sett siffror på att det inte är många som bokat spelet...

Får se om det verkligen är ett bra spel efter release.
Citera
2011-11-02, 13:24
Medlem
Är grafiken lite kantig? Tycker det ser så ut, i varje fall på trailers.

Hoppas verkligen på att det är bra, men undrar lite hur Co-op kommer att se ut..

Kommer det att kräva att man har två vänner med samma spel eller kommer man kunna koppla upp sig online för att hitta spelare till speciella quest? Hur funkar det?
Citera
2011-11-02, 14:20
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakerman
Är grafiken lite kantig? Tycker det ser så ut, i varje fall på trailers.

Hoppas verkligen på att det är bra, men undrar lite hur Co-op kommer att se ut..

Kommer det att kräva att man har två vänner med samma spel eller kommer man kunna koppla upp sig online för att hitta spelare till speciella quest? Hur funkar det?

Är det ett renodlat online-spel, eller kan man ha glädje av det även om man vill sitta själv och spela?
Citera
2011-11-02, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Är det ett renodlat online-spel, eller kan man ha glädje av det även om man vill sitta själv och spela?

Man kan absolut lira det själv, vad jag har förstått.

De har ju släppt en del trailers, vissa visar spelet som helbra medan andra får det att se ut som skit...

Får väl bara vänta till release!
Citera
2011-11-03, 13:36
Bannlyst
Spelet har fått hyfsat betyg. Recensenterna verkar vara splittrade när det kommer till betyget.
Vad jag förstår är det största bristerna single player läget där det inte går att ställa in och ändra på de medspelande datorerna. Spelet sägs även vara ganska repetitivt (Vilket Hack and Slash är inte det?)

Det är ändå Snowblind som gjort spelet och de står bakom klassiker som Dark Alliance och Champions of Norrath!

Det råder enorm brist på denna typ av spel till PS3 (och konsol). Vi pratar förstås om CO-op hack and slash online. Mig veterligen så finns det bara ett okej spel sen tidigare och det är Dungeon Hunter Alliance som tyvärr kändes lite väl budget.

Jag tänker ändå köpa spelet för precis som recensionerna säger så är Lord of the rings war in the north gjort för att spelas med sina kompisar online. Om inte de köper spelet så kommer jag försöka hitta någon in denna tråd som vill lira.

Kan man spela två spelare online co-op i Elderscrolls? Nej! Kan man spela två spelare online i Lord of the rings? Ja man kan spela tre spelare!!!!!!!! Delad glädje är dubbel glädje och tre spelare är väl trippel glädje?????
Senast redigerad av PieterBruegel 2011-11-03 kl. 14:09.
Citera
2011-11-03, 14:06
Medlem
Jag gillar Lotr världen så ser fram emot detta spel. Men tror inte de kommer vinna några priser.
Citera
2011-11-03, 16:13
Medlem
Okej har spelat bara några minuter och tyckte det var väldigt tråkigt. Blir de bättre? Är de värt att spela igenom för storyn?
Citera
2011-11-03, 17:35
Medlem
Viches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwePeos
Okej har spelat bara några minuter och tyckte det var väldigt tråkigt. Blir de bättre? Är de värt att spela igenom för storyn?

Skulle du kunna uttrycka dig med lite fler ord? :P Vad var det du tyckte var tråkigt? Var grafiken bra? Gubbens rörelser realistiska/falska? Nå buggar du la märke till?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in