2010-05-03, 19:30
Medlem
Hallå ja!
Tänkte kolla om de finns nån därute som är het på det där med att slänga ihop hiphopbeats, jag började spela in hiphopmusik i höstas under några månader.
Men sedan har jag varit på resande fot i 5 månader & inte kunnat spela in något. Det jag spelat in hitills är från beats som kompisar, som extraknäcker som DJ.s, gjort. Plus att jag spelat in några låtar rent instrumentalt med en kompis som är grym på guran & trummor.
Men jag har ingen polare som är helt insnöad på att göra hiphopbeats. Jag kör helst på melodiösa instrumentala beats, de går att höra några av de låtarna jag gjort på min myspace:
HTML-kod:
www.myspace.com/lebams

Hoppas de finns någon som blir interesserad, isåfall kan du skicka ett meddelande här på flashback!
Ha de fett!
/Lebams
Citera
2010-05-03, 19:59
Bannlyst
Jag har börgat smått med att prodda, kan säkert ta mig tid och prodda lite till dig !
Citera
2010-05-03, 20:10
Medlem
Silverstöllens avatar
Sjukt najs låtar forsberg!
Senast redigerad av Silverstöllen 2010-05-03 kl. 20:13.
Citera
2010-05-03, 20:20
Bannlyst
Citat:
Sjukt najs låtar forsberg!
tackar tackar, uppskattas verkligen
Citera
2010-05-03, 22:15
Medlem
Fan vad fett, jag lyssnade på lite grejer på din myspace, de lät riktigt schysst. Hade varit smugt om du kunde producera något till mig! Blev till och med peppad till att köpa en riktig kondensatormick nu, haha.
Försökte slänga i dig som vän på myspace men de gick inte så bra så kan inte du lägga till mig www.myspace.com/lebams.
Tjo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in