• 3
  • 4
2010-05-12, 23:07
Medlem
Hallickpappas avatar
Ja vad sger man "tjejer r inte som oss vanliga killar"
Citera
2010-05-12, 23:37
Medlem
Deeecs avatar
Av vad du beskrivit tycks tjejen tnda p att bli dominerad, problemet blir d att det inte duger att du ger "inviter" fr att hon ska ta initiativ, hon VILL INTE ta initiativ, hon vill bli "tagen". Dominans r ett komplext spel, men jag tycker du borde frga rakt ut om hon r intresserad av att ha frhllandet p den nivn och att hon kanske fr uttrycka tydligt isfall vad hon vill ha eftersom det kanske inte r ngot du r helt van vid sen tidigare.
Citera
2010-05-13, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
Av vad du beskrivit tycks tjejen tnda p att bli dominerad, problemet blir d att det inte duger att du ger "inviter" fr att hon ska ta initiativ, hon VILL INTE ta initiativ, hon vill bli "tagen". Dominans r ett komplext spel, men jag tycker du borde frga rakt ut om hon r intresserad av att ha frhllandet p den nivn och att hon kanske fr uttrycka tydligt isfall vad hon vill ha eftersom det kanske inte r ngot du r helt van vid sen tidigare.

Hller med, detta r inget svrt egentligen.
1) Korten p bordet om ev. intresse - r du och hon lika intresserade av varandra?
2) Sedan dejtar ni en stund, knner lite p varandra och ngonstans fr ni nog (i en hyfsat neutral situation) ta upp det hr med vad ni gillar. D/s, rough etc. Frga och svara s ni vet var ni har varandra.
3) Brja leka lite smtt sdr med skerhetsord och hela millevitten fr att inte g ver varandras grns.

Jag tror TS fattar att han inte kan flyga p henne med hjda nvar och rest ple hur som ven om hon visat sin leksakspse, TS verkar fr smart fr att ka dit fr grov verfallsvldtkt. Kommunikation och lyhrdhet "is the shit" nr man leker dominanslekar! Paradoxalt kanske fr den enfaldige, men tnker man lngre n sin egen kuk s inser man ndvndigheten av det. "Dominanta" mn som inte har denna insikt r inget annat n farliga drar.
Citera
2010-05-13, 17:10
Medlem
baron-brazils avatar
Jag tackar fr svaren. Jag la korten p bordet igr och ifrgasatte varfr hon varit s anti och layback nr hon var hr. Hennes svar var ''Jag lg ju bredvid dig''

Jag r allt annat n feg, men jag r heller ingen idiot s ni frstr ju att jag befinner mig i en grzon.
Hur som haver ska jag ivg och grilla med henne och ngra av hennes polare ikvll, vi fr se hur kvllen leder sig, kanske kan smygstarta med lite hrlig massage och ta lite p varandra, knna efter lget.
Jag vet ju att hon vill, men nd r hon lite tveksam.
Tror det kan bero p att hon har ett 30 rigt KK nere i sthlm som hon besker 2 dagar i veckan. Han r ngon form av master till henne. Men hon verkar lite rdd fr honom hur mycket hon n vill ligga med andra s vgar hon inte fr den killen som frvrigt har flickvn och ligger med andra.

Jag befinner mig i mitten, vilket jag inte gillar fr fem re.
Citera
2010-05-13, 17:53
Medlem
idi_amins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Jag tackar fr svaren. Jag la korten p bordet igr och ifrgasatte varfr hon varit s anti och layback nr hon var hr. Hennes svar var ''Jag lg ju bredvid dig''

Jag r allt annat n feg, men jag r heller ingen idiot s ni frstr ju att jag befinner mig i en grzon.
Hur som haver ska jag ivg och grilla med henne och ngra av hennes polare ikvll, vi fr se hur kvllen leder sig, kanske kan smygstarta med lite hrlig massage och ta lite p varandra, knna efter lget.
Jag vet ju att hon vill, men nd r hon lite tveksam.
Tror det kan bero p att hon har ett 30 rigt KK nere i sthlm som hon besker 2 dagar i veckan. Han r ngon form av master till henne. Men hon verkar lite rdd fr honom hur mycket hon n vill ligga med andra s vgar hon inte fr den killen som frvrigt har flickvn och ligger med andra.

Jag befinner mig i mitten, vilket jag inte gillar fr fem re.

Du r ju inte frn den hr planeten! Du beskriver henne som tokblyg men har precis ftt tjogvis med sexuella inviter av samma kjoltyg. Vad r det du vntar p? Ta henne p fisken och kr igng.
Citera
2010-05-13, 18:37
Medlem
Den dr andra killer som du kallar hennes master, kanske har beordrat henne att teasa dig rejlt, men att absolut inte g lngre.
Citera
2010-05-14, 00:46
Medlem
baron-brazils avatar
Ja det r ju inte omjligt...
Citera
2010-05-16, 15:41
Medlem
Flashborns avatar
Vilken cklig mnniska du verkar vara TS.
Inte nog med att du tvunget mste rv och munknulla henne s har du samtidigt en flickvn vid sidan av.
Det r pack som du som frstr Sverige och drar ner landet i den vidriga genpool du r en del av.
Citera
2010-05-16, 23:24
Medlem
paradoxalts avatar
Spnnande. Men hade inte du flickvn sjlv? S det r knappast flickan du talar om som beter sig illa.
Citera
2010-05-17, 03:26
Medlem
Magnet83s avatar
Det r kanske TS som hon ville strypa och anvnda sin leksaker p och det var drfr det inte blev ngot? Ngon kanske redan har tagit upp detta dock?
Senast redigerad av Magnet83 2010-05-17 kl. 03:32.
Citera
2010-05-17, 03:27
Medlem
Magnet83s avatar
Felpost.
Citera
2010-05-18, 16:24
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashborn
Vilken cklig mnniska du verkar vara TS.
Inte nog med att du tvunget mste rv och munknulla henne s har du samtidigt en flickvn vid sidan av.
Det r pack som du som frstr Sverige och drar ner landet i den vidriga genpool du r en del av.

Haha, a fr vad jag gr drar ju dig ner i skiten?
Hall kamma till dig nu kom in i matchen.
Den hr tjejen vet om att jag har flickvn frvrigt. Det blev inge mer roligt med den hr tjejen fr hon har tydligen gtt och frlskat sig i sin ''master'' som hon frvrigt vet att han bara kr med henne.
Men skitsamma! Lika glad r jag nd, har hittat nya projekt nu!=)
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in