2017-09-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Ja det gör hon. Dessutom skriver de flesta bara fakta hon är ju en slampa/hora som har varit med i paradise hotel och skämt ut sig så det är bara fakta.

Jag blir inte förbannad om hon berättar för mig att hon inte tror på Gud det har hon rätt att göra men jag blir förbannad när hon respekterar min tro och kallar alla personer dumma i huvudet.

Dessutom fattar man att hon gör allt för uppmärksamhet det är också därför hon beter sig som en hora annars hade ingen vetat vem hon var.

Ja hon förtjänar det utan tvekan.

Aldrig förstått varför man ska respektera någons tro. Ska man respektera folk som tror på tomten också? Dumhet, vidskepelse och annat trams bör aldrig respekteras med mindre än att man i alla fall inte ger sig på personerna med våld. Inte läst vad han skrivit men självklart är religiösa människor dumma.
Senast redigerad av powddder 2017-09-06 kl. 16:32.
Citera
2017-09-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag fattar inte hur hon kan vara ENDAST 23 år?!!!!! Det kan hon ju/väl inte vara? 33 låter mer rimligt. Hon ser ut som 33 också, aldrig 23. Men framför allt så undrar jag hur ung hon var i Paradise hotel då? Där sjönk det programet ännu mer.... 23 kunde vara minimiålder. Men hon ser ju även ut som en TRÖTT 33-åring som uppenbarligen fixat tuttarna vilket ju ingen behöver som 20-åring (eller var hon 17 när hon gjorde det? Eller 14?). Ja, jag glodde på Lyxfällan och undrar hur mycket hon fick för att de skulle påstå att hon var 23?

Citat:
Ursprungligen postat av flashcommandor
Haha.. låt mig skratta en stund.
Ja, hon ser äldre ut än 23, vilket betyder att hon kommer rasa efter 25..
Personligen tycker jag hennes ass är lite för fluffigt, lite tajtare hade varit perfa.

Men skit i det nu.. ni som såg lyxfällan i torsdags, tänkte ni på att hon avslutade programmet med att "riva kontraktet muntligt".. och där efter levererade hon den största CAMEL TOE du kan finna

Screen shot: https://i.imgur.com/Mbp92RG.jpg

//

Vissa har det där utseendet. Linda Rosing såg ut som 45 innan hon ens var 25. Fan vilket ras Paow kommer se ut som när hon sitter med sina urvattnade tatueringar och röker sina Blend i Magaluf om något år eller så.
Citera
2017-10-28, 01:02
Medlem
cerealtubemans avatar
Tillsammans med 17åriga Lance Hedman Graaf
Citera
2018-01-01, 18:49
Medlem
submariners avatar
Hej,

Gillar hennes positiva i ställning... ”Man vill ju inte springa runt som ett drinkluder på Stureplan. Lance har sagt att han vill göra lite smarta investeringar sen ska vi bilda familj

OnT: Borde inte Lancelot gå i skolan?
Citera
2018-02-13, 17:08
Medlem
Citat:
”Paow” och Hedman Graaf har gjort slut: ”Heartbroken”

Citat:
Jag var 100 procent redo för att vara i ett förhållande med honom och jag ville verkligen det här så man kan säga att hela det här inte ligger hos mig för en gång skull. Men nu är det såhär. Och jag accepterar det hur svårt det än är.
Nu behöver hon läka, skriver hon.
”Och det kommer jag göra på mitt sätt.”

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vmeMmm/paow-och-hedman-graaf-har-gjort-slut-heartbroken
Citera
2018-02-28, 14:46
Medlem
InflatableBoppos avatar
Paow och Lance är ihop igen och Paow har tatuerat in Lance namn.

https://stoppapressarna.se/svenskabloggare
Citera
2018-02-28, 22:47
Medlem
MyPleasures avatar
Hon är gravid också tydligen och vill inte göra abort.
Citera
2018-03-06, 18:57
Medlem
InflatableBoppos avatar
Lol vilka fjortisar nyss planerade paret en flytt till Spanien, hon kallade grabbens mamma för svärmor vilket Maggan även gjorde kallade paow för svärdotter och nu är det slut för gott

Jag ger det en tia att paret vill bli nya Jocke och Jonna.
Citera
2018-03-14, 05:25
Medlem
Paulina Paow Danielsson - Berättar om uppbrottet
https://www.youtube.com/watch?v=48TNxNnKpXU
Citera
2018-03-15, 13:42
Medlem
Hunden007s avatar
Paow är väl snart 30? henne fitta måste vara lika uppkörd som en autobahn i tyskland.

tur för pojken han dumpade henne.
Citera
2018-03-18, 10:00
Medlem
Har någon lite äldre bilder på paow? Innan alla jävla tatueringar...minns att det fanns rätt mycket goa bilder
Citera
2018-03-23, 20:47
Medlem
bralesss avatar
Hon måste vara i 40-års åldern nu va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in