2016-01-23, 11:55
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
http://www.paow.se/klart-jag-fortjanar-det/

Paow skrev ett Facebookinlägg för ett tag sedan där hon dumförklarar alla som är religiösa.
Resultatet blev ca 600 kommentarer, där det var uteslutande hatkommentarer.
Vissa skrev att hon var dum i huvudet medan vissa tog till grövre ord som "hora" och "orre" etc.

I sverige har vi ju yttrandefrihet, men vart går gränsen? Tycker ni att hon får skylla sig själv och att hatkommentarerna är legitima, eller visar de som kommenterar att vissa religiösa faktiskt är dumma i huvudet? Vart går gränsen egentligen, skulle hon inte ha postat sitt inlägg?

Ja det gör hon. Dessutom skriver de flesta bara fakta hon är ju en slampa/hora som har varit med i paradise hotel och skämt ut sig så det är bara fakta.

Jag blir inte förbannad om hon berättar för mig att hon inte tror på Gud det har hon rätt att göra men jag blir förbannad när hon respekterar min tro och kallar alla personer dumma i huvudet.

Dessutom fattar man att hon gör allt för uppmärksamhet det är också därför hon beter sig som en hora annars hade ingen vetat vem hon var.

Ja hon förtjänar det utan tvekan.
Citera
2016-01-24, 07:38
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weallknowit
Onödigt att såra folk för att de tror på fantasier. Men i sak har hon rätt och samhället borde ta ett aktivt ansvar att upplysa dem som lever i villfarelse.

Det är upp till de som fantiserar om de ska bli kränkta eller inte.

Kul att blogg-Paow trollar på ett sätt jag uppskattar mer än det mesta hon knattrar ned. Hon är nog medveten om vad hon drog igång - skriv något om fårens jävla favoritfantasisvartmuskegud och alla kissar på sig i unisextrosorna. Walla.

Att hon ens bryr sig om vad fort har för fantasier är lite grann som folk som har långa moralutlägg om hur andra vuxna knullar varandra, men ett troll's gotta troll antar jag.
Citera
2016-01-24, 10:37
Medlem
Enydrions avatar
Hon gillar SD och ogillar religiösa fanatiker, det är ju toppen!

Tycker det är utmärkt med folk som tycker som mig...

Läs lite i Dagen så får ni se hur skvatt galna religiösa är
Citera
2016-01-24, 13:07
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Åtta trådar om Paow sammanfogade.

/Moderator
Citera
2016-04-19, 12:03
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=dDJ40wuNx8A

Vilken kille är det hon pratar om här? Visste inte hon hade haft så många pojkvänner efter hugo rosas
Citera
2017-08-31, 21:14
Medlem
Godkväll gott folk!
Efter ha sett lyxfällan kan jag bara beklaga denna misslyckade jävla mupp som saknar allt vad intelligens innebär.
Synd om hennes föräldrar som helt misslyckats med att berätta för henne om lite basic saker i livet fy fan de måste känna sig misslyckade......bruden är helt tappad och jag hoppas verkligen denna mupp blir dissad av allt och alla så hon tvingas ta ett vanligt kneg och vakna hur Hollywood-drömmen.
Leasyeyedellux.se
/Magnus och Linda i Nynäshamn
Citera
2017-09-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eroprofile
Godkväll gott folk!
Efter ha sett lyxfällan kan jag bara beklaga denna misslyckade jävla mupp som saknar allt vad intelligens innebär.
Synd om hennes föräldrar som helt misslyckats med att berätta för henne om lite basic saker i livet fy fan de måste känna sig misslyckade......bruden är helt tappad och jag hoppas verkligen denna mupp blir dissad av allt och alla så hon tvingas ta ett vanligt kneg och vakna hur Hollywood-drömmen.
Leasyeyedellux.se
/Magnus och Linda i Nynäshamn
Är det inte uppenbart att hon gör ett PR-stunt och faktiskt inte har några riktiga skulder att prata om? Självklart kryddar hon sitt sätt med att verka ännu mer korkad och pimpinett än hon är, det drar läsare till bloggen. Hur många bryr sig om att googla en helt slätstruken person?
Citera
2017-09-01, 12:47
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigel
Är det inte uppenbart att hon gör ett PR-stunt och faktiskt inte har några riktiga skulder att prata om? Självklart kryddar hon sitt sätt med att verka ännu mer korkad och pimpinett än hon är, det drar läsare till bloggen. Hur många bryr sig om att googla en helt slätstruken person?

Helt klart ett PR-trick och ett bra första avsnitt på nya säsongen "kända bloggerskan".
Hade hon ens skulder egentligen? Hon låg efter med vadå, fyra räkningar?
Buuuuullshiiiiiiit.....
Citera
2017-09-01, 21:49
Medlem
Jag fattar inte hur hon kan vara ENDAST 23 år?!!!!! Det kan hon ju/väl inte vara? 33 låter mer rimligt. Hon ser ut som 33 också, aldrig 23. Men framför allt så undrar jag hur ung hon var i Paradise hotel då? Där sjönk det programet ännu mer.... 23 kunde vara minimiålder. Men hon ser ju även ut som en TRÖTT 33-åring som uppenbarligen fixat tuttarna vilket ju ingen behöver som 20-åring (eller var hon 17 när hon gjorde det? Eller 14?). Ja, jag glodde på Lyxfällan och undrar hur mycket hon fick för att de skulle påstå att hon var 23?
Citera
2017-09-01, 23:03
Medlem
(FB) Lyxfällan
Citera
2017-09-03, 11:58
Medlem
Haha.. låt mig skratta en stund.
Ja, hon ser äldre ut än 23, vilket betyder att hon kommer rasa efter 25..
Personligen tycker jag hennes ass är lite för fluffigt, lite tajtare hade varit perfa.

Men skit i det nu.. ni som såg lyxfällan i torsdags, tänkte ni på att hon avslutade programmet med att "riva kontraktet muntligt".. och där efter levererade hon den största CAMEL TOE du kan finna

Screen shot: https://i.imgur.com/Mbp92RG.jpg

//
Citera
2017-09-03, 14:05
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashcommandor
Haha.. låt mig skratta en stund.
Ja, hon ser äldre ut än 23, vilket betyder att hon kommer rasa efter 25..
Personligen tycker jag hennes ass är lite för fluffigt, lite tajtare hade varit perfa.

Men skit i det nu.. ni som såg lyxfällan i torsdags, tänkte ni på att hon avslutade programmet med att "riva kontraktet muntligt".. och där efter levererade hon den största CAMEL TOE du kan finna

Screen shot: https://i.imgur.com/Mbp92RG.jpg

//
Jag reagerade också på de, det är skräckblandad förtjusning.
https://i.imgur.com/766T1ZI.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in