2026-09-11, 11:58
Medlem
Tro ni hon läser här?
Citera
2026-09-11, 12:09
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Har lite svårt att tro på att hon hunnit ligga med 3000, rent skitsnack
Jag är över 50 och härjat runt i Asien i 30
Och ligger på strax över 1000
3000 är typ en ny kuk varannan dag i över 10 år
Så kanske snarare 300 om knappt det

Jag tror på det hon säger, hon började ha sex väldigt tidigt och har haft mycket gruppsex så 10 k*kar på samma gång är inget ovanligt för henne.

Hon är den typen som aldrig vill vara ensam.

Hon har ju varit sexuellt aktiv i runt 20 år.
Hon såg väldigt bra ut när hon var ung har jag sett på bilder så hon har inte haft svårt för att få tag på män.

Enligt sig själv har hon haft en encounter med Jeffrey Epstein och det vet ju alla hur mycket gruppsex det var där.
Citera
2026-09-11, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Jag tror på det hon säger, hon började ha sex väldigt tidigt och har haft mycket gruppsex så 10 k*kar på samma gång är inget ovanligt för henne.

Hon såg väldigt bra ut när hon var ung har jag sett på bilder så hon har inte haft svårt för att få tag på män.

Enligt sig själv har hon haft en encounter med Jeffrey Epstein och det vet ju alla hur mycket gruppsex det var där.

Hoppas att hon tagit bra betalt och investerat 😇. Hon blir ju bara äldre och det är dyrt med alla droger och operationer.
Citera
2026-09-11, 12:33
Medlem
kokosbjorn666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken1
Tro ni hon läser här?
100%

Nu är hennes IG privat det var ju lite synd. Någon som följer som får uppdatera om hon lägger upp något mjölkigt
Citera
2026-09-11, 12:50
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Hoppas att hon tagit bra betalt och investerat 😇. Hon blir ju bara äldre och det är dyrt med alla droger och operationer.

Hon uppgav att hon tjänade väldigt mycket pengar på OF, tror tyvärr inte att det finns några sparade pengar och som du säger så går tiden och många yngre och vackrare utan halstatueringar tar över.
Undrar vad hon ska göra då?
Citera
2026-09-11, 18:18
Medlem
Citat:
Hon uppgav att hon tjänade väldigt mycket pengar på OF, tror tyvärr inte att det finns några sparade pengar och som du säger så går tiden och många yngre och vackrare utan halstatueringar tar över.
Undrar vad hon ska göra då?
Hitta en utsvulten rik knös som blir galen i henne då hon ger han så jäkla bra sex
Citera
2026-09-11, 18:19
Medlem
Citat:

Vad är väldigt tidigt 12-13? Hade Epstein gruppsex?
Citera
2026-09-11, 18:20
Medlem
Tänk om man fick ett meddelande här från henne där hon undrade om vi kunde ses
Citera
2026-09-11, 19:07
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Hitta en utsvulten rik knös som blir galen i henne då hon ger han så jäkla bra sex

Finns de som är yngre och ser betydligt fräschare ut som ger alldeles utmärkt sex.
Hennes hemska halstatuering förstör hennes utseende.

Citat:
Vad är väldigt tidigt 12-13? Hade Epstein gruppsex?

Ja enligt vad hon har sagt.
Ja det var ormgrop enligt filerna.
Citera
2026-09-12, 11:29
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Hon är 32 år så du tror hon började ha sex som 12 åring och haft ”mycket gruppsex”
Idiot😅
Citera
2026-09-13, 01:01
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Hon är 32 år så du tror hon började ha sex som 12 åring och haft ”mycket gruppsex”
Idiot😅

Hon var 14 år.
Haha när hon och Smail åkte Sverige runt var det kvällar när hon hade 7 st på en kväll, hon har varit på swingerskkubb mm, blir lätt runt 40/vecka.

Jag tror inte att hon ljuger för det är ju inte precis som om det är något som man vill bli känd för (enkelt mig), men to each their own.
Citera
2026-09-13, 09:23
Medlem
Citat:
Hon var 14 år.
Haha när hon och Smail åkte Sverige runt var det kvällar när hon hade 7 st på en kväll, hon har varit på swingerskkubb mm, blir lätt runt 40/vecka.

Hur vet du det, var du med och har du också varit på swingersklubbar?

Men hon är ett drömligg för äldre killar utan tvekan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in