2010-05-02, 20:32
Medlem
Tjo.

Gjorde något så att man inte kan se bilden på ikon rutan i en film tex. Nu ser jag bara vlc players ikon på mina filmer.

Hajar ni vad jag menar? Vill få tillbaks så man ser dom riktiga film ikonerna på filmen och inte vlc ikoner överallt. Lite svårt att förklara men hoppas ni förstår.

Har testat att ändra visning men det funkade inte.
Citera
2010-05-02, 21:55
Medlem
Os?

EDIT; i win7: Ordna -> Mappalternativ (hitta det i XP eller Vista) -> Visning -> "visa alltid ikoner, aldrig miniatyrer". Bocka ur den

Edit2: Var det den "visning" du menade? xD
Senast redigerad av vaensterhaent 2010-05-02 kl. 22:01.
Citera
2010-05-02, 22:05
Bannlyst
Kanske lite svårt att säga om du inte berättar vad för operativsystem du har.
Men annars är det korrekt hjälp du fick av "vaensterhaent" om du har xp/vista.
Citera
2010-05-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Os?

EDIT; i win7: Ordna -> Mappalternativ (hitta det i XP eller Vista) -> Visning -> "visa alltid ikoner, aldrig miniatyrer". Bocka ur den

Edit2: Var det den "visning" du menade? xD

Den visningen jag menade var när man går in i en mapp sen längst upp till höger finns inställningar små ikoner , stora , detaljerad lista osv.

Testade det du sa och jag hade den redan ur bockad. Men när jag kryssade i den så blev mina bilder till en massa ikoner precis som mina filmer är men när jag bockade ur den igen så blev bilderna normala men film mappen visar fortfarande ikoner.

Tycker bara det är mäktande jobbigt att inte kunna se film cover bilden på mapparna. Någon ide någon?

och ja jag har windows 7 vista
Citera
2010-05-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terimac
Den visningen jag menade var när man går in i en mapp sen längst upp till höger finns inställningar små ikoner , stora , detaljerad lista osv.

Testade det du sa och jag hade den redan ur bockad. Men när jag kryssade i den så blev mina bilder till en massa ikoner precis som mina filmer är men när jag bockade ur den igen så blev bilderna normala men film mappen visar fortfarande ikoner.

Tycker bara det är mäktande jobbigt att inte kunna se film cover bilden på mapparna. Någon ide någon?

och ja jag har windows 7 vista

Har du Windows 7 Vista?! Kan tyvärr inte hjälpa dig annars. Kan du inte lägga upp en print hur det ser ut på www.fuskbugg.se?

MVH
Citera
2010-05-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Har du Windows 7 Vista?! Kan tyvärr inte hjälpa dig annars. Kan du inte lägga upp en print hur det ser ut på www.fuskbugg.se?

MVH

haha jag har windows 7. Ska försöka att lägga upp en bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in