• 1
  • 2
2010-05-03, 18:13
Medlem
Ja nu är det problemet att jag inte vet... när jag vet då kan man tänka sig skvaller
Citera
2010-05-03, 22:38
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julsmuts
Hörde också det, i samarbete med någon Evevev Tknup, för mig att han är från Zimbabwe eller liknande.
Hörde att även Håte tepe från Kamerun har ett finger med i spelet. Men jag misstar mig kanske.
Citera
2010-05-03, 23:12
Medlem
julsmutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Hörde att även Håte tepe från Kamerun har ett finger med i spelet. Men jag misstar mig kanske.

Det låter inte helt osannolikt. Nu när du nämner det tror jag också att den franska popgruppen från 80-talet, Colonne Zlesh-Zlesh, gjorde någon sorts reklam för hemsidan. Frontmannen Domëin Sèrver syntes på en banner på hemsidan.
Citera
2010-05-04, 08:39
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julsmuts
Det låter inte helt osannolikt. Nu när du nämner det tror jag också att den franska popgruppen från 80-talet, Colonne Zlesh-Zlesh, gjorde någon sorts reklam för hemsidan. Frontmannen Domëin Sèrver syntes på en banner på hemsidan.
Var det inte i den gruppen Znuuz Kaah var basist? Har för mig att han var riktigt grym faktiskt, spelade som en gud.
Senast redigerad av Justitiemord 2010-05-04 kl. 09:05.
Citera
2010-05-04, 11:09
Medlem
Är inte Läder Lasse inblandad där oxå
Citera
2010-05-04, 22:35
Medlem
Jag trodde lasse var död. Men är det ingen här som har något seriöst att komma med istället för massa skit?
Citera
2010-05-05, 08:44
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttebanan
Jag trodde lasse var död. Men är det ingen här som har något seriöst att komma med istället för massa skit?
Han är ute ur leken, men hans position har tagits över av Essal Redäl som driver hans projekt med järnhand. En riktig hårding skall det vara enligt säkra källor. Är dock inte säker på hur inblandad han är i sidan, men han har varit manager åt tidigare nämnda franska popgrupp Colonne Zlesh-Zlesh.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in