2010-05-02, 10:31
Medlem
Jag har fått ett nytt hatobjekt. Då mitt eget liv är rätt meningslöst ägnar jag ibland lite tid till mina hatisar.
Alltså allvarligt. Vad har hänt? Från att ha varit en av de störta körtalangerna inom travet,
Till detta!
Jag är så upprörd att jag inte kan komma på vad jag ska skriva.
Helt ointresserad, hans blick är tom. Detta är helt säkert. Jag känner igen en tom blick, tro mig.
Kör galopper med allt. Kör passivt alla Örjan style men lyckas inte.
osv osv osv, killen gör ju inte ett rätt har har så inte gjort senaste året.
Det som får mig att tilta helt är hans fula lilla nuna i rutan, som gång efter gång skall slå nya rekord i att vara klämkäck. Hatar klämkäcka människor.
Byr yrke johan. Nu.
Citera
2010-05-02, 11:01
Medlem
CharlieRs avatar
Har jag också funderat på. Han kanske bara är deppig?
Edit: Gillar honom dock ändå.
Citera
2010-05-02, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Har jag också funderat på. Han kanske bara är deppig?
Edit: Gillar honom dock ändå.

Fy fan Charlie. Har du köpt hans klämkäcka stil?
Motivera varför gilla.
Citera
2010-05-02, 11:42
Medlem
bluetramps avatar
En av de störta körtalangerna inom travet ?

Har aldrig sett någon storhet i hans körkonst, trots han fått köra massor med bra hästar hos Walmann. Dålig känsla i sina körningar, har det helt enkelt inte i händerna.

Näe kan flytta hem till Halmstad igen o börja jobba hos nån stortränare typ Ingemar Bok

Kanske tjejen gjort slut ? Var han inte ihop med Walmanns dotter ?
Citera
2010-05-02, 11:54
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendleatsmywallet
Fy fan Charlie. Har du köpt hans klämkäcka stil?
Motivera varför gilla.
Jag gillade honom förut i alla fall. Fast det var längesedan jag spelade nu.
Citera
2010-05-02, 12:54
Medlem
serotonins avatar
Killen skulle ju bli vår nya superkusk, men tycker han stått still i utvecklingen ett tag nu. När det gäller amatörer så har killar som Tony Wallin, Kennet Haugstad och Tommy Karlstedt (är han amatör?) gått om Johan. Pjataj som en tjeåjing gör han också.
Citera
2010-05-02, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Killen skulle ju bli vår nya superkusk, men tycker han stått still i utvecklingen ett tag nu. När det gäller amatörer så har killar som Tony Wallin, Kennet Haugstad och Tommy Karlstedt (är han amatör?) gått om Johan. Pjataj som en tjeåjing gör han också.

Fan, det har jag oxå retat mig på. Killen pratar som en liten unge.
Kapitalisthoran från Djurgården har ju Johan som förstekusk på sina hästar. Vilket skämt.
Men allvarligt, Peter Untersteiner aka farsan, verkar ju curla fett mkt med Johan.
Fan vilken skum familj.
Jeanette har väl dumpat honom. Kanske farsan tagit över, verkar vara kutym i denna smutsiga branch vi kallar trav.
Fy fan ..
Citera
2010-05-06, 01:17
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin

Förstår att du menar lärlingar....Namnen du nämner är iallafall de två första riktigt heta.
Citera
2013-07-04, 09:14
Medlem
HappyHandsomes avatar
Han rörde om i grytan förra V75 och vann både andra och tredje avdelningen där inte många hade tippat honom. Är nyfiken på hur hans form är inför lördag och om hans hästar är värda att hålla koll på?
Citera
2013-07-04, 10:04
Bannlyst
Haha vilken jävla tråd. Johan är inte ens en talang längre utan en av landet bästa kuskar redan nu. Sprungit på Untersteinerna några gånger och det är genuina och trevliga människor dessutom.
Citera
2013-07-04, 18:34
Medlem
Bögigaste kusken av alla!
Citera
2026-01-03, 21:54
Avslutad
Johan Untersteiner blev historisk
på V85 – vann sex(!) av loppen.

"Ett rekord ingen kommer
att slå så länge jag lever’

Citat: