• 1
  • 2
2002-10-05, 12:21
Medlem
Jo, koffeintabletter är praktiska.

Brukar ta en 150 mg ginseng/guarna/magnesium/koffein-teblett när jag är bakis, eller ska festa.

Tycker det är ett fullgott alternativ till olagliga preparat ibland.
Citera
2002-10-06, 16:40
Medlem
Mellows avatar
Brukar käka mellan 10-15 st 100mg under en kväll om man festar!
Men man måste dricka mycket vätska tex Öl! Men många mår ju illa på tabletterna tyvärr...
/Mellow
Citera
2003-07-10, 22:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Dämpar ångest och social inkompetens

Jobbar med konsult jobb och då måste man jue vara så jävla trevlig när man kommer till företaget, man presentera sig och snacka massa dö snack på rasterna om hur dåligt/bra allt är i världen, för att palla detta och den dagliga djupgående ångesten som brukar komma smygande då man utsätter sin hjärna för dessa och diverse realistiska funderingar över hur ens patetiska vardag ser ut och hur hopplöst allting är, så kan man ta ett par koffeintabbletter (2-3 st*100mg) för att dämpa detta arbetssyndrom, eller så kan man sticka och runka på dass eller sätta mobilen på 20 min nedräkning och bara helt enkelt sova en stund.
Citera
2003-07-11, 00:39
äldre konto (old)
Ej medlem
HAHAHA, runka på jobbet! suck..
Citera
2003-07-12, 02:39
äldre konto (old)
Ej medlem
effekten

vi kom över e burk på nyår....vi fatta ju nada o började knapra vilt....självklart fulla som ägg allihop...de blev lite hets o den som knapprade allra friskast av oss satte i sig 13 tabletter...ja pillade i mig 7 elle åtta...

han som tog mest fick rekommendationen att läggas in på övervak, av giftcentralen..

även jag på mina 7-8...men ja kände fan inget...vistt orkade ja mig ut på en promenad själv mitt i natten o somnade inte förrän vid 9 snåret nästa morron men va fan!?

inget onormalt egentligen...tror inte på de små asen....bullshit.....

viiii hörs..//maxie
Citera
2007-09-12, 15:25
Medlem
jag tkr koffein är bra brukar nu 160-240mg om dagen ( energidryck) när jag tränade brukade jag ta 2-400mg 40min innan träning (det gav effekt ibland) å en gång tog jag 160mg direkt på morgonen när jag vaknade å efter 20min sprang jag som faan:P det läskiga med koffein är darrningar,hjärtklappning & synflimmer (läskigt)
Citera
2007-09-12, 15:28
Bannlyst
hahah jag tar ca 20 st (100mg) varje dag...man blir fan euforisk

edit: jag blir mer social av dom med
Citera
2007-09-12, 15:44
Medlem
Tomte99s avatar
Brukar också ta lite koffein tabbs ibland. Tycker det fungerar helt okej. Men ni som inte känner något kanske redan har en hög koffein tolerans? Ni kanske dricker kaffe/läsk/energidryck/whatever som innehåller koffein flera dagar i veckan? Det lär ju kunna motverka effekten. Kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in