Ibland, ca någon timma åt gången så kan inte jag komma in på flashback, får istället upp 404.. Sedan fungerar sidan ett tag, för att sedan sluta fungera igen.
Ibland, ca någon timma åt gången så kan inte jag komma in på flashback, får istället upp 404.. Sedan fungerar sidan ett tag, för att sedan sluta fungera igen.
Är det något med servrarna eller något?
Jag har inte upplevt det. Har du provat med andra datorer och andra uppkopplingar?
Har haft liknande problem ett par gånger de senaste dagarna, men inte innan dess.
Det har inte spelat någon roll om jag vill logga in eller om jag håller på med något på forumet och sedan vill gå till en annan sida i forumet. Helt plötsligt kan den rätta servern inte hittas.
Jag har upplevt det vid två gånger under den senaste veckan. Har undrat vad det berott på. Båda gångerna har det skett ungefär vid samma tid på dygnet.
Det händer mig rätt ofta, såpass att jag för ett antal veckor sedan faktiskt frågade min ISP om flashback var på deras bann-list, då kom jag inte alls på 4 dagar. Alla andra siter funkade utmärkt.
Nu när jag får min 404 så kör jag bara F5 ett antal gånger, och sen lossnar det.