2005-12-22, 10:11
Medlem
Denne man är en av få som jag verkligen hatar.
Han är en psykopat och en hemsk människa.
Citera
2005-12-22, 10:17
Medlem
Denne man är en person som jag verkligen älskar.
Han är en psykopat och en hemsk människa.
M a o mycket underhållande...
Citera
2005-12-22, 11:10
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totte
Jag är misstänksm... om han har några kompisar?
Vilka är de?
Och vad är de för typer?

(Inget mot postaren, men tanken föds som en vattnskalle ur en oskuld)
Hehe ja det skulle jag bra gärna vilja veta vilka hans polare är. I club goa blev han och den där begravningentreprenören (stavning) bra polare. Umgås dom fortfarande? Som sagt underhållande figur, men samtidigt jävligt obehaglig. Han är inte minst expert på att psyka tjejer (b la Kitty i Goa). Han kanske är för feg för att gå på en man vad vet jag?
Förresten god jul och gott nytt alla på FB!
Citera
2005-12-22, 16:30
Medlem
Nolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totte
Jag är misstänksm... om han har några kompisar?
Vilka är de?
Och vad är de för typer?

(Inget mot postaren, men tanken föds som en vattnskalle ur en oskuld)

Jag förstår verkligen att du frågar men jag har faktiskt inget svar på det. Kanske var det några som ville umgås med en idiot för att få skratta lite ? Eller också kanske det finns fler som är som Sebastian?

Jag ska försöka fråga vad det var för typer som hängde med honom. Det kan dock ta tid eftersom jag inte pratar med den stackars festfixaren så ofta.
Citera
2005-12-23, 00:02
Medlem
Puke Skywankers avatar
Mytomaner kan vara underhållande ett tag som "kompisar" men blir väldigt
påfrestande i längden.
Citera
2005-12-23, 01:57
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metaxa
Dawkins är en sjuk mytoman. Här i Helsingborg så blev han innan han kommit med i första avsnittet av Farmen portad från ett äldreboende (min mamma jobbar där) då han snyltat tidningar och annat smått och gott från gamlingarna. Som tidigare nämnts så utger han ju sig för att vara psykoterapeut vilket han gärna skyltar med.

- "jag har en patient snart så jag måste gå före" har man fått höra när han stått långt bak i samma kö som en själv.

Jävla psykfall.

haha Hur fan kommer man ens på tanken liksom...

Säg vad man vill om honom, han är tv-historia och jag hoppas innerligt att nån kanal inser hans enorma dragkraft o startar en dokusåpa där han är ständig regerande härskare. Fyfan vad kul det skulle va.
Citera
2006-09-21, 20:03
Medlem
iommis avatar
så, ngn som vet vad herr dawkins pysslar med nu? bor han i hbg?
han var ju grym.

den där seansen med tula var fan helt otrolig.
Citera
2006-12-02, 21:26
Bannlyst
Jag saknar Sebastian Dawkins!

Svensk television upptäckte Sveriges största stjärna i svensk tvhistoria - Sebastian Dawkins - Och sedan slängde dom honom på sophögen. TV4 fann Sebastian Dawkins när dom sökte deltagare till den mycket underhållande dokusåpan "Farmen". Med Dawkins medverkan så slog "Farmen" rekord i tittarsiffror - i dom avsnitten när Dawkins var med själv. Efter två magiska uppvisningar i hur man gör television i "Farmen" och "Farmen Afrika", så gjorde sedan TV4 sitt livs största misstag. Dom släppte honom till skit TV3. Dawkins fick ytterligare en chans att bjuda på magi i den hyfsat godkända såpan "Club Goa", men han fick ingen större chans att visa vad han gick för. Magister Aschberg gav Dawkins rött kort efter bara några dagar in i programmet.

Och sedan dess har vi inte fått se geniet Dawkins i rutan, något som förvånar mej mycket, men som framför allt gör mig heligt förbannad. Dawkins är den i särklass största tvstjärnan någonsin i svensk tvhistoria. Han är motsvarigheten till fotbollens Ronaldinho! Så vad har hänt här? Varför har TV4 och TV3 slängt denna stjärna på soptippen för?
Citera
2006-12-02, 21:32
Medlem
d_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
Svensk television upptäckte Sveriges största stjärna i svensk tvhistoria - Sebastian Dawkins - Och sedan slängde dom honom på sophögen. TV4 fann Sebastian Dawkins när dom sökte deltagare till den mycket underhållande dokusåpan "Farmen". Med Dawkins medverkan så slog "Farmen" rekord i tittarsiffror - i dom avsnitten när Dawkins var med själv. Efter två magiska uppvisningar i hur man gör television i "Farmen" och "Farmen Afrika", så gjorde sedan TV4 sitt livs största misstag. Dom släppte honom till skit TV3. Dawkins fick ytterligare en chans att bjuda på magi i den hyfsat godkända såpan "Club Goa", men han fick ingen större chans att visa vad han gick för. Magister Aschberg gav Dawkins rött kort efter bara några dagar in i programmet.

Och sedan dess har vi inte fått se geniet Dawkins i rutan, något som förvånar mej mycket, men som framför allt gör mig heligt förbannad. Dawkins är den i särklass största tvstjärnan någonsin i svensk tvhistoria. Han är motsvarigheten till fotbollens Ronaldinho! Så vad har hänt här? Varför har TV4 och TV3 slängt denna stjärna på soptippen för?

Har inte den nämnde herren synts i Slitz? I och för sig kan jag hålla med om att hans svar i tidningen känts som om någon ändrat på dem för att vara komiska, och det är de. Men, är det Sebastian eller Slitz?
Citera
2006-12-02, 21:39
Medlem
Golonkas avatar
Jag hoppas VERKLIGEN att DAMP-psykot har svalt tungan och dött! Att inte den jävlen fick på käften i direktsändning är fan en gåta.
Citera
2006-12-02, 21:42
Medlem
Neonights avatar
Lite info om denna karl vore kul kanske lite close encounter-historier?
Varför är han så gapig och helt cp? Han var väl psykolog eller hur?
Citera
2006-12-02, 21:47
Medlem
MajorToms avatar
På vilket sätt var denne ett geni då? Det var väl den sjukaste människa som getts tv-tid någonsin. Vill man ha dylika karaktärer mer i tv får man nog rösta på dokusåpan "Psykakuten", rösta på vem som måste ta livet av sig e dy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in