2013-09-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Får väl säga att de som vet de vet vad jag pratar om.

Är Kes bajen eller och då menar jag kompis gänget och inte några muppiga ultras....?
Citera
2013-09-11, 23:10
Medlem
culpadoluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Tycker kes kör fetare grejjer!

Kes kör ju i alla fall betydligt mer varierade grejer till skillnad från FAU som kör samma sak hela tiden.
Citera
2013-09-12, 00:05
Medlem
Mx_1337s avatar
Lite muppigt att sitta och bråka över sms/tumblr/whatever men det är väl så det är nuförtiden.
Återstår väl att se om det utvecklas till verklig beef eller som det som det ofta gör, rinner ut i sanden.
Både KES och FAU lägger och beefs är alltid intressant, men att döma av vad som verkar ha hetsats fram och tillbaka via tumblr så kan det vara så att FAU ropar efter mer än de kommer kunna hantera.

Om det nu blir något mer av det, dvs.
Citera
2013-09-12, 12:33
Medlem
http://instagram.com/p/eH6ZISLiaL/ männen i grönt som är ute eller?
Citera
2013-09-13, 17:45
Medlem
Jormundgands avatar
När man rullar in i Malmö från Lund så kan man på höger sida se en helvagnsmålning i chrome som är helt spittad av trc. Tror målningen ät gjord av rtc eller något i den stilen och antagligen är det en gammal grej som stått länge utan buff.
Undrar helt sonika vad detta var om?
Citera
2013-09-13, 21:51
Medlem
det är en rin tu som är spittad.
Citera
2013-09-14, 10:14
Medlem
Jormundgands avatar
Tack för upplysningen! Inte helt lätt att se vad det stod där.
Citera
2013-09-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Är Kes bajen eller och då menar jag kompis gänget och inte några muppiga ultras....?

Nej absolut inte. KGB som grupp skiter fullständigt i något barnsligt klotterbeef. Att det finns diverse klottrare i firmorna är väl ingen större nyhet men så är det väll överallt i samhället där större grupper huserar.
Citera
2013-09-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjarnfrakt
Nej absolut inte. KGB som grupp skiter fullständigt i något barnsligt klotterbeef. Att det finns diverse klottrare i firmorna är väl ingen större nyhet men så är det väll överallt i samhället där större grupper huserar.

Ja jag förstår att KGB inte skulle lägga sig i en klotter beef då majoriteten utav dem grabbar jag känner i diverse firmor hatar målare även fast många inom olika grupperingar som du säger målar, finns ju t.om dem som är så kallade top boys och ledare som målar eller har gjort.
Citera
2013-12-08, 20:55
Medlem
horses avatar
Vad är grejen med att crewet "LLH" spittar allt och alla i Stockholm, vad jag sett. Kanske andra orter också men främst här. Senaste jag sett va att dem dragit stora blåa tags över Fher & Sad T-ups från 2013.

Respektlöst i min mening, någon som vet vem eller vilka det är och vad anledningen är?
Citera
2013-12-08, 21:21
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Vad är grejen med att crewet "LLH" spittar allt och alla i Stockholm, vad jag sett. Kanske andra orter också men främst här. Senaste jag sett va att dem dragit stora blåa tags över Fher & Sad T-ups från 2013.

Respektlöst i min mening, någon som vet vem eller vilka det är och vad anledningen är?
LLH? Aldrig sett.. Bild?
Citera
2013-12-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse

Doper1, inte att förväxla med Doper ifrån Fla Asg Hlc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in