2013-05-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Beef o beef. ser mer ut som att bzt blir ledsna när dom blir överkörda.
istället föratt spitta med tags kunde dom väl dragit en stor kråmare över eller nått.

Edit: tycker såsa skulle skippat pilen över den andra bst'n då skulle ju båda få credit!
Det där är ju solklar beef! Pilen var gjord just för det syftet, att täcka BST'n.
Citera
2013-05-09, 19:49
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Beef o beef. ser mer ut som att bzt blir ledsna när dom blir överkörda.
istället föratt spitta med tags kunde dom väl dragit en stor kråmare över eller nått.

Edit: tycker såsa skulle skippat pilen över den andra bst'n då skulle ju båda få credit!
När man lägger till en pil så att båda BST blir täckta och dessutom signar med "åk hem golare" så känner iallafall jag vissa vibbar av beef.........
Citera
2013-05-09, 20:17
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
När man lägger till en pil så att båda BST blir täckta och dessutom signar med "åk hem golare" så känner iallafall jag vissa vibbar av beef.........
Kolla vad ja skrev i min edit !!!!!!
Citera
2013-05-09, 20:24
Medlem
Citat:
Du begriper fortfarande inte vad det handlar om uppenbarligen.
Citera
2013-05-09, 20:49
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Jag kollade vad du skrev, testa att kolla vad jag skrev istället, finns en uppenbar anledning till pilen från Såsa's sida.. som sagt.
Citera
2013-05-09, 21:28
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Du begriper fortfarande inte vad det handlar om uppenbarligen.
Joo att såsfittan har gått över med mening. ja kom på det efter ett tag. har jag förstått fel?????

snälla berätta annars.
Citera
2013-05-09, 22:12
Medlem
Citat:
Joo att såsfittan har gått över med mening. ja kom på det efter ett tag. har jag förstått fel?????

snälla berätta annars.
Såhär ligger det till grabben:

Du tror/trodde att Såsa(eller vad fan det stod) körde över BST'n för att det var ett bra spot. Det är fel, någon har golat (sägs det, kan vara påhitt) och därför har en beef dratt igång. Därav pilen, för att uttrycka sitt hat mot BST drog han en onödig pil för att täcka hela skiten!

Citera
2013-05-09, 22:24
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rewens
Såhär ligger det till grabben:

Du tror/trodde att Såsa(eller vad fan det stod) körde över BST'n för att det var ett bra spot. Det är fel, någon har golat (sägs det, kan vara påhitt) och därför har en beef dratt igång. Därav pilen, för att uttrycka sitt hat mot BST drog han en onödig pil för att täcka hela skiten!

mm kom på det efter jag skrivit. därav editen.
Citera
2013-05-09, 22:52
Medlem
Citat:
mm kom på det efter jag skrivit. därav editen.
Mannen din edit bevisar att du inte fattar. Meditera i 30 min, rensa hjärnan och läs sedan om denna sida igen.
Citera
2013-05-10, 04:29
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rewens
Mannen din edit bevisar att du inte fattar. Meditera i 30 min, rensa hjärnan och läs sedan om denna sida igen.
grejen är att Mr.pats inte har den korrekta åldern för att hänga på flashback.
hans hjärna är inte utvecklad nog för att förstå vad en beef är ännu, eller så är han både underårig och efterbliven.

jag kan också prova att förtydliga för mr.pats: SÅSA GICK ÖVER BST MED FLIT (ASSÅ DE GÖR DET FÖR ATT VARA DUMMA) FÖR ATT BST KANSKE ÄR SKVALLERBYTTOR (ASSÅ OM NÅGON VAR DUM MOT BST SÅ SA BST TILL NÅGON SOM GJORDE ATT SÅSA ELLER NÅGON VAD VET JAG, FICK KNAS).
DE GJORDE EN PIL ÖVER BST-PIECEN FÖR ATT DE VILLE VARA DUMMA MOT BST.

i vilket fall så får vi väl se vart beefen kan leda till. det som är positivt är att det körs! får väl hoppas att bst lägger någon piece eller throw-ups också istället för deras tags i alla fall några gånger.
Senast redigerad av jagluktarketchup 2013-05-10 kl. 04:37.
Citera
2013-05-10, 09:45
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
jag kan också prova att förtydliga för mr.pats: SÅSA GICK ÖVER BST MED FLIT (ASSÅ DE GÖR DET FÖR ATT VARA DUMMA) FÖR ATT BST KANSKE ÄR SKVALLERBYTTOR (ASSÅ OM NÅGON VAR DUM MOT BST SÅ SA BST TILL NÅGON SOM GJORDE ATT SÅSA ELLER NÅGON VAD VET JAG, FICK KNAS).
DE GJORDE EN PIL ÖVER BST-PIECEN FÖR ATT DE VILLE VARA DUMMA MOT BST.

Jag vet att han gjorde pilen med mening och jag vet också att han har beef med bst.
Bara att det är mycket svårare att uttrycka sig på datorn gämfört i person.
försökte förmedla det i min edit men glömde sudda det jag skrev innan och vips! så får datanördarna på flashback en orgasm och börjar tramsa. och börja inte med droger nu bara föratt ditt liv har sugit sen femman och bara föratt du har en polare!
Senast redigerad av Mr.pats 2013-05-10 kl. 09:53.
Citera
2013-05-10, 10:09
Medlem
Citat:
Jag vet att han gjorde pilen med mening och jag vet också att han har beef med bst.
Bara att det är mycket svårare att uttrycka sig på datorn gämfört i person.
försökte förmedla det i min edit men glömde sudda det jag skrev innan och vips! så får datanördarna på flashback en orgasm och börjar tramsa. och börja inte med droger nu bara föratt ditt liv har sugit sen femman och bara föratt du har en polare!
Men vafan. Din edit makes no sense när du skriver att han skulle ta bort pilen så båda skulle få cred. Är du pantad?

Ta en spruta pöjk så ska du se att du tänker bättre! Snart är du en av oss datanördar på flashback som bara har en polare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in