2013-05-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikaTuffSomLoket
Bst över Såza.

http://speedy.sh/5yPd8/PicsArt-1369645940546.jpg

Får lära mig länka en annan dag...

Undrar just vem det är som har bytt tag till såza. Strök förbi för någon dag sedan och upptäckte att han är med i FLA. Vilket borde tyda på att det inte är någon noob!?
Citera
2013-05-27, 14:07
Medlem
Vad står det bredvid?
Citera
2013-05-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Undrar just vem det är som har bytt tag till såza. Strök förbi för någon dag sedan och upptäckte att han är med i FLA. Vilket borde tyda på att det inte är någon noob!?
Kan du eller någon annan vänlig själ vara god att ladda upp bilden på en vettig bildhost, imgur, tinypic eller liknande?
Citera
2013-05-27, 20:10
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Kan du eller någon annan vänlig själ vara god att ladda upp bilden på en vettig bildhost, imgur, tinypic eller liknande?

http://i.imgur.com/gn8t98m.jpg
Citera
2013-05-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Tack! Fyfan va king den var.
Citera
2013-05-27, 20:29
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Tack! Fyfan va king den var.

En ganska klar markering ja. Jag vet åt vilket håll jag kollar en extra gång imorrnbitti när jag åker förbi med tuben
Citera
2013-05-27, 22:33
Medlem
PepsiMannens avatar
Citat:
Beef som dessa kan faktiskt vara riktigt kul att kika på, när 2 olika crews kämpar om samma spots. Så länge det läggs målningar över varandra och inte massa tag-spittande
Citera
2013-05-28, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture

Hur svårt kan det vara att räkna ut vem det är då hen är den enda i FLA som också är med i MKC..... Noooob.
Citera
2013-05-28, 22:22
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Beef som dessa kan faktiskt vara riktigt kul att kika på, när 2 olika crews kämpar om samma spots. Så länge det läggs målningar över varandra och inte massa tag-spittande

Fast det här är de enda övermålningarna jag har sett. Annars är det mest massa tags över målningar från vilka det nu är som har beef med BST (åtminstone där jag stryker omkring). Ngn hade målat en snopp på en BST-målning såg jag idag tex. På den nivån är det. Ganska trist
Citera
2013-05-28, 22:52
Medlem
PepsiMannens avatar
Citat:
Fast det här är de enda övermålningarna jag har sett. Annars är det mest massa tags över målningar från vilka det nu är som har beef med BST (åtminstone där jag stryker omkring). Ngn hade målat en snopp på en BST-målning såg jag idag tex. På den nivån är det. Ganska trist
Jaså, jag bor ju inte i området så jag hade ingen koll. Fa-an vad tråkiga! Men enligt mig känns det aldrig som svenska målare har något vett i skallen, då tänker jag på de största målarna i respektive område. HATAR verkligen tags över målningar, enligt mig ska riktig beef vara målningar över varandra och inget våld eller liknande. Prata med burken istället för näven.
Citera
2013-05-29, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Hur svårt kan det vara att räkna ut vem det är då hen är den enda i FLA som också är med i MKC..... Noooob.
Tycker det har varit rätt uppenbart vem det är hela tiden, stilmässigt och crewmässigt.
Citera
2013-05-29, 19:08
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Jaså, jag bor ju inte i området så jag hade ingen koll. Fa-an vad tråkiga! Men enligt mig känns det aldrig som svenska målare har något vett i skallen, då tänker jag på de största målarna i respektive område. HATAR verkligen tags över målningar, enligt mig ska riktig beef vara målningar över varandra och inget våld eller liknande. Prata med burken istället för näven.
Enligt dig ja.. och om du hade vetat hur det låg till i det här fallet (bakgrunden till själva beefen) kanske du hade vart av en annan uppfattning. Man beefar ju liksom inte för att det är kul, utan för att man är riktigt förbannad på den andre och då ser jag ingen vits i att ha någon "heder" och bara göra pieces över pieces. Är man lack på någon ska det sabbas ordentligt. Det är graffiti det handlar om, inte någon jävla fotbollsmatch med regler och domare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in