Citat:
Vet inte hur du har kommit fram till det.
Men som du är inne på så kan man ju först och främst anta att Johannas digitala dokument som cirkulerar på nätet är ju knappast samma inscanning som Obamas hantlangare scannade in och använde. Dvs vinkeln på hela inscanningen bör man absolut göra.
Efter du gjort detta så stämmer vinkeln mellan de båda stämplarna till 100%.
Men som du är inne på så kan man ju först och främst anta att Johannas digitala dokument som cirkulerar på nätet är ju knappast samma inscanning som Obamas hantlangare scannade in och använde. Dvs vinkeln på hela inscanningen bör man absolut göra.
Efter du gjort detta så stämmer vinkeln mellan de båda stämplarna till 100%.
Citat:
HOW Obama Forged His Birth Certificate! (3-Minute Summary) (YouTube)
Det är ju ett ganska sjaskigt förfalskning, som jag uppfattar det? Lite konstig tid för exponering också, när ny president som efterträdare är vald.
Det är ju ett ganska sjaskigt förfalskning, som jag uppfattar det? Lite konstig tid för exponering också, när ny president som efterträdare är vald.
Har tittat igen på nedladdade filer av födelseattesterna som jag lagt i lager på varandra - de matchar inte alls så väl som påstås. De 5 första orden som flyttas över ligger inte perfekt grupperat som påstås i filmen - men det tydligaste tecknet på att de inte stämmer överens är att O i Oahu högst upp till höger ligger på rejält olika höjd. Vidare är det mindre skador i det första u i Honolulu i Obamas certifikat än det är i Johannas - det vore förstås omöjligt att det blir "helt" av att kopieras om det hade lyfts över i grupp som påstås..
Orden är med andra ord INTE kopierade från det ena dokumentet till det andra i grupp som påstås i filmen. Sen är det väl rätt ologiskt att de skulle tagit vissa ord i grupp men strunta i många andra som också är samma ord - som t.ex. den längsta ordgruppen - Kapiaolani Maternity & Gynecological Hospital är helt uppenbart inte kopierad - det är alltför många bokstäver som har fått helt olika blödningar (när bläcket flyter ut/kladdar) - detta gäller många andra ord men här blir det tydligast (tycker jag).
Stämplarnas avstånd och inbördes vinkel stämmer inte heller exakt.
DOCK är det troligt att certifikaten skrivits på samma skrivmaskin eftersom inbördes bokstavsavstånd stämmer mycket väl överens.