undrar om det är fler killar än jag som önskar att de vore en snygg shemale?
drömmer ofta om att klä mej riktigt sexigt, sätta upp mitt långa bruna hår i två
pippiflätor, ta fram mina svarta stringtrosor, knäppa ihop min svarta spets-bh (75A)
och känna hur mina små silikonbröst fyller den precis, dra på mej de tunna svarta stay-upsen , ta fram en tight rosa topp som jag precis får på mej, bestämma mej för den väldigt korta svarta kjolen..åla mej i den och ta fram de svarta sling-backsen med 5cm klack. Sen går jag ner på stan och njuter av killarnas blickar, känner hur flera ställer sej onödigt nära på tunnelbanan. Hela tiden funderar jag på vem som ska få ragga upp mej, en liten söt flicka som jag....
Tycker själv att det låter som en tändande tanke och har ibland fantiserat om hur det skulle vara att vara en shemale. Men sen tror jag att det skulle bli jobbigt när man inte är kåt och man vill göra vanliga kill grejer..
undrar om det är fler killar än jag som önskar att de vore en snygg shemale?
drömmer ofta om att klä mej riktigt sexigt, sätta upp mitt långa bruna hår i två
pippiflätor, ta fram mina svarta stringtrosor, knäppa ihop min svarta spets-bh (75A)
och känna hur mina små silikonbröst fyller den precis, dra på mej de tunna svarta stay-upsen , ta fram en tight rosa topp som jag precis får på mej, bestämma mej för den väldigt korta svarta kjolen..åla mej i den och ta fram de svarta sling-backsen med 5cm klack. Sen går jag ner på stan och njuter av killarnas blickar, känner hur flera ställer sej onödigt nära på tunnelbanan. Hela tiden funderar jag på vem som ska få ragga upp mej, en liten söt flicka som jag....
Hmm, gå till en park mitt på natten och kolla om någon försöker våldta dig. Fatta vilken reaktion våldtäksmannen kommer att få när han märker att TS har en pillesnopp
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!